30 Eylül 2012 Pazar

bir baska yeni sayfa

Buradaki son gunlerimi yasiyorum. Sonbahar yapraklari gibi teker teker geciyor gunlerim. Nerdeyse 3 sene olacak ve oyle uzun geldi ki zaman. Uzun ve cogu zaman anlamsiz olarak gecen. Sonucta elimde kalanlara baktigimda , koca bir hiclik. Tabi banka hesabim biraz fazlalasti hepsi o .
Burada kis coktan basladi. Disarida su an araliklarla yagmur yagiyor. Oldum olasi hic sevdmedim soguk havalari. Insai depresyona sokmaya bire bir.
Beraber bir arkadasla , ortak bir arkadasimizin dogumgunune gidecektik. Birseyler almaya disari cikmistim. Ama son anda arkadasimin gelemeyecegini ogrendim ve ben de eve donmeye karar verdim. Yolda donerken , cok ilginc bir an oldu. Aylar oncesinde tanistigim bir cocuga rastladim sokakta. Elimde semsiye vardi , once pantolonunu gordum . Hos sari renkli bir pantolondu. Tam yakinindan gecerken onun oldugunu farkettim. Beni tanidi mi bilmem ama ikimizde selamlasmadan gecip gittik. Aslinda cok hos birisi.  3 kez bulusmustuk. Maalesef sanssizlik ben de ki , tam da sevgilisi yakin zamanda kalp krizinde oldukten sonra tanismistik. Dolayisiyla bir turlu yurumedi ve benle gorusmemeyi yegledi kendince sebeplerle. Ben de rahatsiz etmemenin dogru bir karar olduguna inandim.
Tam iki ay sonra buradan ayrilacagim. Aralik ayi icin tatil planlarimi bile yaptim:) soyledigim gibi ucak biletimi de coktan aldim. Herkesten ve herseyden bir sure uzaklasmak cok iyi gelecek bana.
Sonrasi ile ilgili hic bir planim yok.
Bu iki ay suresince spora tekrar baslayip tatile formda bir sekilde gitmek istiyorum. Dietime de tekrardan baslamaliyim. sadece birkac kilo fazlam var. Biraz azimle sorun olmadan eski formuma kavusacagimdan eminim.
Dun erkenden uyudum. Zaten son zamanlarda tek yaptigim uyumak bos zamanlarimda. Bir de internetten yabanci dizileri izlemek.
Onca uzun yillardan ve aylardan sonra beni uzen birsey var , cok cabalamama ragmen yanlizlik bir kez daha kaderim oldu.
Yanliz ve bekar hayatima kaldigi yerden devam edecegim.
Bakalim beni nasil bir gelecek bekliyor olacak .......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;