28 Kasım 2011 Pazartesi

Dengeli bir hayat

Pazar gunu tum gun odamdan cikmayinca , cabucak gecti gitti. Ama yorucu gecen haftanin sonunda dinlenmeden kendime gelemiyorum. tum gun tembellik yapmak hosuma gidiyor. Ama tabiki gezmeyi tozmayi isterdim haftasonu icin. Neyse tum hevesimi tatile saklayim ben en iyisi.
Pazartesi gunune sersem gibi basladim her zamanki gibi. Pazar gunu vakitli vakitsiz uyuyunca boyle oluyor iste.Tum gun bol bol dusundum .Ister istemez aklima geldi hayatimda son zamanda yasadiklarim ve gecmisteki olaylar.Yanlislarimi dusundum , verdigim kararlari , insanlarin bana karsi davranislarini , tum bunlarin olasi sebeplerini, vs vs vs.
Bir sey kafamda cok netlesti. Ben ne istedigimi biliyorum sadece bunu gercekten anlayabilecek birisine henuz rastlamadim. Bundan once rastladigimi sandigim zamanlarda cok gecmeden yanildigimi gordum. Kimse kimseye hicbirsey icin garanti veremiyor haliyle. Sonucta arada yasananlara bagli olarak bir seyler gelisecek ve ortaya bir birliktelik cikacak belki de.Hem cok basit hem de cok karmasik. Cumle kurmak bile zorlasiyor. Kendimi tam olarak ifade edebildigimi de sanmiyorum aslinda.
Kisaca anlatmak istedigim aslinda `` bir insan , gercekten sevildigini ne zaman anlar ?``
bu sorunun cevabini buldugum zaman sanirim icim biraz olsun rahatlayacak ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;