7 Kasım 2011 Pazartesi

degismeyen sey yanlizlik

Gunler gelip geciyor , takvim yapraklari birer birer dusuyor , mevsimler gecip gidiyor......
Degismeyen tek sey yanlizligim. Artik oyle bir hal aldi ki , birseyler yazmasam bile kafamin icinde kendi kendime konusuyorum , sanki yaziyormus gibi.
bugun emailimde bir mesaj gordum , cok ilginc geldi ve paylasmak istedim.
Vakti zamaninda bir siteden tanistigim bir arkadastan geldi mesaj. Hic tanismadik , firsatta olmadi zaten.Tatilde iken bir saat olsun vakit bulamadi tanismak icin. Tanimak isteyecegim birisiydi. Arkadas o kadar yogun ki , ayd a yilda bir sefer de olsa bir mesaj gondermeye vakti olmuyor. Ben bu konuda cok isyankar konustum sanirim ona , o da konusmayi kesti. Neden diye de sormadim . sonucta kendi tercihi . Eminim vardir gecerli bir sebebi.
Yazdiklarimi hala takip ediyor sanirim. Nereden boyle bir dusunceye vardi bilmem ama soyle bir mesaj atmis `` sevgilin olmus  , hayirli olsun , sevindim`` . Sevgili kim ben kim. Keske olsa , ask tekrardan girse hayatima ne guzel olurdu.
Yorucu bir gundu isyerinde . Aksam da spor falan derken gec geldim odama. Bayagi gec oldu saat. Uyku gozumden akiyor.
Turkiye ye tatile gelecegim gunleri iple cekiyorum. Bir ay sonra kismetse ulkemin sicakligina tekrar kavusacagim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;