13 Kasım 2011 Pazar

uykusuz her gece

Nedense onunla konustuktan sonra uyumak zor. Son bir haftadir geceleri gec yatiyorum. Onunla konusurken zamanin nasil gectigini bile anlamiyorum. Uzun zamandir bu kadar sicak kanli birisiyle karsilasmamistim internetten. Ne kadar da samimi , dogal ve sade. Konusurken `` acaba bunu mu demek istedi , sunu mu demek istedi `` diye dusunmuyorum bile.
Tamam biliyorum daha onceleri de bircok kisi ile tanistim .Ama hic birisinde ben koparmadim irtibati. Ya insanlar internete girmez oldu , ya da ne bileyim hayatlarina birisi girdi vs vs vs
Ama asil konum o. Ben boyle gozlerinin ici gulen bir insan gormemistim. Resmen icimi isitti bakislari ile. Uzaklarda oldugumu bile bile yine de samimi bir sekilde benimle sohbet etmesi , zaman ayirmasi buyuk incelik.Boyle insanlar hala varmis anlasilan. Sonrasi ne olur , sanal baslayan bu arkadaslik nereye gider onu bilmem ama bu hafta beni mest etti .Bunu acik yureklilikle itiraf etmem lazim.
Yatmadan bu ani olumsuzlestirmek istedim gunlugume yazarak.
Iyi ki varsin bu dunyada. Hep sevgiyle kal gizemli erkek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;