30 Kasım 2011 Çarşamba

Yeni bir ay yeni umutlar......

Evet saat gece 12 yi gecti. Boylelikle aralik ayina da girmis bulunuyoruz.Nedense yazmak zor gelsede azicik da olsa birseyler paylasmak istedim bu ayin ilk dakikalarinda. Acaba bu seneye nerde ve nasil veda edecegim , asil onemlisi kimle veda edecek olmam. Kafamda hic bir plan yok ve yapmak da istemiyorum. Aslinda yurtdisindan bir arkadasimi davet ettim ama kis vakti ankaraya gelirmi bilmem artik. Gecen sene tatilde tanismistim. Disarda birseyler icmekten oteye gitmemisti. Arada yazistik falan ben de gecenlerde eger isterse misafirim olabilecegini soylemistim. O da dusunecegini soylemisti. Valla gelirse benim icin buyuk surpriz olur ama cok dusuk bir ihtimal.
Donup dolasip hep ayni noktaya gelmekten ne zaman vazgececem bilmiyorum. Sanki ayni seyleri yasiyormusum gibi geliyor hep.
Gecmisi bahane edip , yasananlarin arkasina siginip herseyi elimin tersiyle itmek en iyi yaptigim sey sanirim . Bu konuda altin madalyayi hakediyorum.Kendimi tebrik ediyorum.
Umarim yeni yil tum guzellikleri ile gelir hayatima.Geri sayim basladi :) :17

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;