8 Kasım 2011 Salı

Disarida lapa lapa kar yagiyor :)

Senenin ilk kari yagiyor. Lapa lapa hem de .Kis ayini oldum olasi sevmem ama sanirim kar yagarken harika oluyor disarisi.
Bugun is bitimine yakin silmemis oldugum eski gondermis oldugum emaillerime baktim.Sildiklerim demisken , ne cok sey sildim . Ama aslinda tum anilari silerken , hayatimin o kismini da sildigimi farketmedim sanirim. O gunleri hatirlatan ne varsa silmek cok da faydali degil aslinda. Ne cok insana kendimi acmisim , onlarin da benim gibi samimi oldugunu dusunerek. Kalbimi acmisim , dusuncelerimi paylasmisim.
Neyseki hala gorustugum birkac arkadasim var aradan uzun zaman gecmesine ragmen. Yeri ve zamani geldikce bahsederim ozele girmeden  , genel cercevesinde.
Eski sevgilime yazdiklarimi gordum. Ne kadar da asikmisim , ne kadar sevmisim onu. Ya tamam eskileri acmak falan degil. Asil vurgulamak istedigim yasananlar yasandigi ile kaliyor , onlar hayatimizdan cikinca sanki hayatimin o kismi da silinip gidiyor.2009 da ayrildim ve o gunden beri de iste yanliz hayatima devam ediyorum.
Tekrardan asik olmak istiyorum , o hisleri bir daha tatmak , yasamak istiyorum.
Ismarlama degil tabiki , benimki temenni sadece :)
Aksam yemekten sonra bu aralar soguk viski kola iciyorum. Harika oluyor. Yanlizken biraz da olsa icmek rahatlatiyor gercekten .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;