25 Kasım 2011 Cuma

Kafam karisik

Gunlerdir birseyler yazmak icin bilgisayar basina geciyorum ama son anda vazgeciyorum.Oncelikle birsey farkettim onunla ilgili birseyler yazmak istiyorum. Blog uma basladigimdan beri oyle karamsar bir tablo cizdim ki sanki hayatimda hic iyi birsey yokmus gibi. Tabiki var ve beni hayata baglayan seyler bunlar. Ozetle ve konuyu cok dagitmadan kisa bir liste yapmanin iyi olacagini dusundum.
  1. Ailem hayatta ve sagliklilar
  2. Bir isim ve evim var ( her ne kadar gelecekte ne olur bilinmese de su anda var )
  3. Sagligim yerinde 
  4. Kimseye muhtac degilim 
  5. Istedigim ne varsa alabiliyorum (tabiki limitlerim dahilinde)
  6. Her nekadar cok uzaklarda olsa da beni cok iyi taniyan ve anlayan bir arkadasim var 
Bu liste uzayip gider detaylarla. Dedigim gibi konuyu fazla dagitmadan anlatmak istedigim aslinda bircok soruna ragmen hayatimda guzel seyler oldugu.
Aslinda tum yazimi bu konuya ayiracaktim ama tum hafta oyle mesguldi ki kafam. Nereden baslasam , nasil anlatsam bilmiyorum. Bu yogun tempoda calisirken , 6 aylik donemler sonunda izin aliyorum ve bu donemin sonuna dogru vucudum , ruhum alarm vermeye basliyor. Kendimi neden bu kadar yoruyorum bilmiyorum .Sanki dayanma noktami coktan gectim ve sinirin obur tarafina gectim bile. Kendimi taniyamaz oldum artik. Sanki hergun uyandigimda aynada gordugum yuz baskasina aitmis gibi geliyor. Bazen oyle oluyor ki ruhum bedenimden ayriliyor ve kendimi uzaktan izlermis gibi hissediyorum.
Guclu olmam lazim , bu zamana kadar onca zorluk atlattim yikilmadim. Bundan sonra da izin vermemeliyim.Kelimeler bogazimda dugumleniyor, dusuncelerimi anlatmak hic bu kadar zor olmamisti. Kendimi ifade edemiyorum sanirim. Birakin baskasinin anlamasini , ben bile anlamiyorum . Insan icmeden sarhos olur mu , ben bu aralar cokca oluyorum.Ama oyle bildigimiz sarhosluklardan degil. Dedigim gibi kelimelerle anlatmak cok zor hissettiklerimi.
Kendime o kadar cok yukleniyorum ki , yani esir kampinda olsam ancak bu kadar olurdu herhalde. Haliyle vucudum isyan bayragini cekiyor.
Hayatim nereye dogru gidiyor bilmiyorum. Hayatimdaki donum noktalarindan birindeyim sanirim.
Nasil bir gunah isledim ki de bu kadar yanliz kaldim hayatimda hic bilmiyorum.
Belki de seneler once oldum ve ruhum bu dunyada azap cekiyor. Olumde boyle birsey degil mi ki ; ses veriyorsun duyan olmuyor....
Kalbim, benim bile henuz bilmedigim bir dili kullaniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;