29 Ekim 2012 Pazartesi

Deja Vu

Evet uzun araliklarla yazsam da yine de yazmaya devam ediyorum. Cok seyler oldu. Kisa zamanda hayatimda cok sey degisiyor gercekten.
Maalesef yakin zamanda buradan gidemeyecegimi ogrendim. sanki bir nevi buraya hapsoldum gibi.
Ama guzel seyler de oldu tabiki.... Yaklasik bir ay once yeni birisi ile tanistim. Herzamanki gibi tek gecelik bir iliski oldugunu sandim ama gecen zaman gosterdi ki aramizda ozel birseyler olacaga benziyordu.
Bana `` sunshine `` diye hitap ediyor. Ben de Onu bu isimle anacagim.
Sunshine hayatima girdiginden beri hersey cok degisti. Kendimi yeniden bir insan olarak hissetmeye basladim. Birisine tekrardan guvenmek tekrardan zor ama elimizden geleni yaptik ve bu asamaya geldik.
Sanirim giderek ona daha cok baglaniyorum. hem de cok.
Birazdan isten gelmis olacak. Ona harika yemekler hazirladim. Onun icin yemek hazirlamak ve onu beklemek cok hosuma gidiyor . Sanirim uzun bir zamandan sonra hayatimin erkegini buldum .
Ayrintilari ilerleyen gunlerde yazmaya devam edecegim :))

1 yorum:

Ogaybende dedi ki...

maşallah diyelim biz de öyleyse :)

Yorum Gönder

 
;