7 Kasım 2011 Pazartesi

zaman boslugu

Ne ilginc! daha once yanlislikla bos olarak kaydettigim sayfaya simdi birseyler yaziyorum. Bosluklari dolduruyorum. Keske hayatta boyle olabilseydi. Rezerve olarak bir yerde tuttugumuz , sonra ne zaman canimiz isterse kullanabilecegimiz .......
Neyse cok da fazla sacmalamayim.Hayat soyle olsa boyle olsa diyerek yazilacaklar cok.
Kimbilir bu sayfayi ne yazmak icin acmistim ama simdi o dusunceler havada dagildi ve gitti. Kafamin icinde dusunceler oyle yogunki, sanki yuz seritli bir yol . Bu yol ki tamamen dolu.
O kadar farkli yollar denedim ki kendi kisir dongumden cikmak icin , uzun bir liste olur emin olun. Asik olup herseyi unutarak kendimi askima adadigim donemler ; tamamen yanliz kalip herseyden elimi cektigim donemler ; anlik zevkler pesinde kosup heba ettigim donemler. Bu uc noktadaki durumlarin her biri arasindaki gecis donemlerini de yasadim. Mutluluk ve mutsuzluk orani garip faktorlere bagli olarak degisiyor tabiki.
Ama surasi benim icin tartisilmayacak bir nokta , asik oldugum zaman sanki tamamen farkli bir dunyaya adim atiyorum, hersey daha bir anlamli oluyor ve iste diyorum simdi yasamaya basladim.
Gecen gun dedim ki kendime , bir sevgilim oldugu zaman msn temizliyorum , ne bileyim profilimde bilgileri degistiriyorum ( arayis vs ) , daha az sanal ortamda takiliyorum vs vs vs. Peki yanliz oldugum zaman neden illahi de tum bunlarla vakit gecirmeyi yegliyorum. Kendime vakit ayirmak demek zamanimi internet basinda sohbetlerle avutmak mi sadece. Tamam , bir senedir duzenli olarak spora gidiyorum isten sonra. Kendim icin yaptigim birsey. Ama benim demek istedigimi anladiniz sanirim.
Bayramin ucuncu gunu ama yogun is temposuna devam. Ne tatil ne dinlenme. Isten kalan bos vaktimi de ya spor , ya okuma ya da uykuya ayiriyorum. Bilmiyorum kendime bu sartlar nasil daha fazla zaman ayirabilirim.
Zamanin durdugu , kelimelerin anlamini yitirdigi bir donemdeyim.Cevremdeki zaman aksa da sanki benim icin durdu , hic ilerlemiyor. Ortasinda kaldim yapayanliz , kimsesiz.
Gordugunuz uzere su kisacik zamanda kafamdan gecen seyler bile ne kadar yogun.
Sevdigim guzel bir cumle ile yazimi bitireyim simdilik; `` Allah im degistirebilecegim seyler icin bana guc ver ; degistiremeyecegim seyler kabullenmek icin sabir ; ikisi arasindaki farki anlayacak akil ve anlayis ver ``

1 yorum:

fullhd dedi ki...

Sansürsüz / Orjinal çekimler, takipcilerimizin kendi gönderdikler kendi cektikleri ifsa videoları.Nete düsen yerli sikis videoları.Baska sitelerde olmayan onlarca video full dialoglu ve en önemlisi videoların hepsi turk Adulttur..


TIKLA SİTEYE GİR


TIKLA SİTEYE GİR






TR İfsa Site : sakirabi.com

♥ sakirabi.com

Yorum Gönder

 
;