20 Kasım 2011 Pazar

``COOL``

Son zamanlarda bu blog en iyi arkadasim oldu benim gercekten. Canim ne zaman konusmak ve yazmak istesem beni dinliyor. Hic bir bahanesi yok. Bilgisayari acmam ve internete baglanmam yeterli. Ben de aklimdan gecenleri yaziyorum dilim dondugunce. Tabiki cok iyi arkadaslarim var beni dusunen ve hayatimda ozel yerleri olan . Onlarin haklarini yiyeyem. Ama iste sonucta hepsinden uzaklardayim. Kendimi bir sekilde oyalamam ve hayata tutunmam lazim.
Cumartesi is cikisi spora gittim. Dilek olay tam bir sene oldu tekrardan spora baslayali. Nerdeyse hic ara vermeden devam ediyorum. Tamam herkul olmadim ama en azindan vucudumdaki yaglardan buyuk olcude kurtuldum ve kilomu sabitledim.Vucudumun ve ruhumun direnci artti. Yabanci spor arkadasimda bugun salonda idi , hatta gunduzden bugun gym e gelip gelmeyecegimi bile sormustu ama nedense daha ben kosumu bitirmeden ayrildi. Spor sonrasi belki birseyler iceriz diye dusunmustum. Neyse iste spordan sonra markete gittim. Alisveris yaptim. Kucuk bir buzdolabim oldugu icin fazla birsey almiyorum , hos zaten alsam da oyle odada cok fazla birsey hazirlamadigim icin gerek te yok. Markette hep dikkatimi ceken seylerden birisi , benim gibi yanliz alisveris yapan cok az kisi olmasi. Insanlar ya arkadasi , ya ailesi ya da partneri ile falan gelmis.Bilmem hic dikkatinizi cekdimi tek basina markette alisveris yapan orta yas grubu erkekler veya bayanlar.
Alisverisi bitirip odama geri dondum sonra da odamda aldigim seylerden atistirdim.Bir yandan da tv deki dizilere baktim. Bu yaz basina kadar tv izlemiyordum aslinda. Ama ikinci el bir tv gecti ve uydu da olunca , turk kanallarina bakmaya basladim. Turkiye olan hasretim de biraz olsun diniyor boylelikle.
Pazar gununu de planladigim gibi bol bol uyuyarak ve kendime guzel bir salata hazirlayarak gecirdim. bir guzel afiyetle de yedim .
Simdide muzik esliginde birseyler yazayim dedim iste.
Geri sayim devam ediyor bu arada, zaman aksin gecsin istiyorum bir surede olsa buralardan uzaklasmak icin...

1 yorum:

Kaldırım dedi ki...

Ben farkediyorum aslında alışverişlerde, aslında her yerde dikkat ediyorum millet kiminle birlikte diye? Bu merak ya da acaba tek yalnız ben miyim ya da etrafta yakışıklı var mı acaba diye değil de daha çok etrafımda kimler var, kimlerle aynı yerde oturuyorum için.

Yalnız gittiğimde genellikle kafamı kaldırmıyorum, zaten kulaklığımı kulağıma takıyorum, ne alacaksam alıp çıkıyorum, fazla takılmamaya çalışıyorum. Arkadaşlarımla gidersem de olabildiğince geyik yapıyoruz. Yalnız gitmemeye çalışıyorum, gidersem de dediğim gibi pek takmıyorum dış dünyayı.

Yorum Gönder

 
;