7 Kasım 2011 Pazartesi

Soguk bir kista samimi bir itiraf

Bugun hava eksi dereceleri gordu. Yerler tamamen donmus. Kalin kalin ne varsa uzerime giydim. Her mevsimin ayri guzelligi var ama nedense ben buz gibi havalari oldum olasi hic sevemedim.
Dun odamdan disari adim atmadim. Canim ne birini gormeyi ne de gezmeyi istiyordu.
Zaten diskodan sabaha dogru geldim. Pek eglenebildigimi soyleyemem. Bahsettigim straight arkadasta geldi ve beraber icip muzik dinledik. O sadece meyva suyu icti :)
Pazar gunu ise azginligim tavan yaptigi icin haddinden fazla masturbasyon yaptim. Bilmem size de oluyor mu , yanlis bir insanla rastgele seks yapmaktansa masturbasyonla kendimi rahatlamayi tercih ediyorum.
Ama su goturmez bir gercek var ki o da , reel seksin yerini hic birsey tutmuyor.
Itiraf bunun neresinde diyeceksiniz. Kendimi mumkun oldugunca reel hayatin icinde tutmaya calisiyorum ama maalesef bazen siniri gecip sanal alemin icinde yuzerken buluyorum kendimi. Tehlikeli sularda sorf yani.Yaptigim yanlislarin sebebini de baska kisi ve durumlara bagliyorum ki ,cok yanlis oldugunun farkindayim.
Biliyorum masum degilim ama bir gay olarak  siradan normal bir hayat yasayabilmem kendi elimde , kimseden birsey beklemeden bunu kendi basima degistirmeliyim.
Eee ne olmus yanlizsam , sanki hayatimda birileri olunca basim goge mi erdi hep bu zamana kadar. Yasadigim sikintinin asil sebebi kendimim ,cok iyi biliyorum. Dogru zamanda dogru kararlari vermem gerekiyor.

Umarim oyle bir gun gelir ve hayatim tekrardan bir duzene girer .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;