29 Ekim 2011 Cumartesi

Desperate house gays :)

Aslinda umutsuz demek istemezdim ama maalesef neresinden bakarsaniz bakin insani umutsuzluga sevk ediyor.
Yogun ve yorucu bir haftaydi herzamanki gibi. Biriken camasirlar vardi . 3 makina camasir yikadim ve kuruttum.Tras oldum , dus aldim derken aksam oldu. Sut ile musli yedim .Belki gec saatlerde protein bombasi olarak yumurta ve salam yerim.
Simdi biraz tekila iceyim dedim.Disari cikmiyorum bu gece.  Aslinda cok isterdim ama gorusmek istedigim kisi musait degildi.Arasa diye bekledim ama sanirim henuz eve donmemis daha.
``Issiz adam`` filminin muziklerini dinledim biraz , sonrasinda da johnny depp in `` finding neverland`` isimli filmini actim. Her izleyisimde beni duygulandiran bir film hakkaten. Aralarindaki oyle bir sevgi ki zaman ve mekandan bagimsiz.
Hergun kendi kendime sordugum soru hayatim nereye dogru gidiyor. Nasil bir lanet ki bu , beni tamamen yanliz birakti. Sicak kollarinda huzur bulacagim yakin bir arkadas ariyorum.Umarim bir gun denk gelir.
Sanirim bir sure daha `` umutsuz ev gay i`` olarak yasamaya devam edecegim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;