7 Temmuz 2012 Cumartesi

Tatil sonrasi

Uzun sure bekledigim tatile gittim , dondum hatta uzerinden bir hafta bile gecti.
Cok sakin ve kendi halinde gecti. Once hem ailemi ziyaret ettim , hem de deniz sefasi yaptim. Denizin ve gunesin tadini cikardim. cok da anlatacak bir sey yok yani. Sirada gecen ve memnun olarak ayrildigim bir tatil oldu. Tatilin geri kalaninda da kendi evimde kaldim biraz. Kafami dinlemek icin.Arkadaslarla gorustum vs vs vs. En cok da alisveris icin zaman harcadim. Paran olunca harcamak ne guzel :)
Birkac deneme girisiminde bulunsamda kimse ile bulusmadim. Herkesten ve herseyden olabildigince uzak durdum. Sansim da yaver gitti ve kimse ile gorusme firsatim olmadi.
Aslinda bu noktada onemli olan tatile gitmeden haziran basinda tanistigim kisi.Kendisi benim `` prensim`` . Ilk tanistigimizda sadece tek gecelik olacagini dusunmustum ama bir sekilde devam etti .
Ve yasanan onca seyden sonra bir asama kaydettik .  Ama tecrubelerimden sunu ogrendim , kesin olan hic birsey yok ve her an herseye hazir olmak lazim. Su anin tadini cikariyorum.
Tatil donusu ilk tatil gunum yarin. Dolayisiyla isten gelir gelmez biraz temizlik yaptim. Firinda tavuk yaptim. trasimi olup , dusumu alip markete gittim. Simdi de ickimi yudumluyorum. Prensim tum hafta benle oldugu icin arkadaslarindan uzak kaldi. Bugunu is cikisi onlara ayirmis. Cani saolsun. Her an benimle olmasini beklmek cok sacma olur sanirim.
Sanirim ona icten ice birseyler hissediyorum. Belki de bu sefer ki gercekten ask . Uzun zaman sonra ilk defa bu kadar yakin hissettigim bir insan.
Neyse uzun bir aradan sonra kisa da olsa birseyler yazdim.
Hersey biraz daha yolunda . Kendime olan guvenim daha cok.
Elif Safak in `` semspare`` kitabini okumaya basladim. Tam da benim durumuma uygun bir kitap :)
En kisa surede tekrar yazabilmek dilegiyle .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;