20 Ağustos 2011 Cumartesi

Bad connection !

Uzun bir aradan sonra tekrar yazmaya baslayabildim nihayet. Oyle kotu bir internet baglantim var ki , dunyayla olan tek bagim  da boylelikle kopmus oluyor. Yeni bir hat aldim ama bu da pek iyi degil.Neyse baglantim firsat verdikce kaldigim yerden yazmaya devam edecegim .
Hayatimiz da boyle degil mi... Bazen hatlar kopuyor , sanki ruhumuz bu dunyayi bir sureligine terkediyor ve farkli alemlere gidiyor. Arada da olsa yasiyorum bu duyguyu. 
Bu arada gecenlerde yine yeni birisiyle tanistim. Aksam uzeri guzel bir yemek sohbeti oldu. E tabi ilk tanismalar genelde cok siradan oluyor , ama tekrardan birileriyle tanismak , bir bag kurmak hos oluyor. Tekrar gorurmuyum , bir daha arar mi bilemiycem. Daha once tanistigim kisiden ses seda yok. 
Bu tanismalar iste bu sebeplerden hos olmuyor . Devami gelmiyor veya gelemiyor.
Serin bir  cumartesi gununden herkese selamlar 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;