14 Ağustos 2011 Pazar

Zaman Tuneli

Uzun gecen gecelerin sonunda , icki ve dans ile kavrulan vucudum kendine gelmekte zorlaniyor. Uyumakta zorlasiyor haliyle.
Dusundum de hazir uzun bir pazar gunu onumde dururken biraz gecmise donup soyle bir hatirlamakta fayda var sanirim. sonucta topraga tohumu attik ve yesermesi icin nasil suya ihtiyaci varsa , blogumu da yazilarimla beslemem gerektigini dusunuyorum. 
Oturup biyografimi yazacak degilim tabiki , sadece benim icin donum noktasi olan anlarda bahsetmek istiyorum.
Tum cocuklugum ve gencligim kendimi kesfetmekle gecti. Ne istedigimi ve nereye yol almam gerektigini dusunup durdum.Digerlerinden farkli oldugumu biliyordum ama bunun ne oldugunu bir turlu bulamiyordum. Diger erkek cocuklardan daha duyarli , daha evcimen , daha duygusal ve iste tamamen farkli. Hatta ilkokul bitene kadar bazen benim kiz oldugumu sananlar oluyordu , kivircik sarisin saclar ve incecik nazik bir cocuk . Yanlis anlasilsin istemem burdaki durum kizlara ozenti falan degildi. Toplumun diretmelerini kucuklugumden beri hic kabul etmemistim. Erkek cocuk futbol oynar derlerdi , ben oynamadim. Erkek cocuk annesine mutfakta yardim etmez derlerdi , ben hep yardim ettim; erkek cocuk kufur eder derlerdi , benim agzimdan hic kotu laf alamadilar.
Annem en iyi arkadasim oldu. Beni hep anlayan , beni kollayan , beni dusunen , hayatimin melegi.Onsuz bir hayati dusunemiyorum bile.
O kadar cok yer gezdik dolastik ki is , okul vs icin. Nereli oldugumu ben bile unuttum.
Ergenlik cagimda hic unutmam , saglik ansiklopedisi vardi , ve ben onun cinsellikler ilgili kismini acip erkek cinsel organlarina bakardim. Nedenini bilmedigim bir ilgi duyardim. Lise , universite , askerlik bu durumu hep icime atip inkar ederek gecti. Ne istedigiminden emin olamadigim icin ne kiz arkadasim ne de erkek arkadasim oldu. 
Ve ne zaman ki calismaya basladim ve internetle tanistim ,iste o zaman dananin kuyrugu koptu. Gay oldugumu henuz kabul etmemistim ama kendimi en azin dan biseksuel olarak tanimliyordum. Ve ilk defa asik oldugumda , mesafenin aslinda cok onemli oldugunu anlayacaktim. Dunyanin obur ucunda bir erkege asik olmak basima gelen en guzel seydi hem de en cok can yakici. Beraber yasadiklarimiz unutulmazdi ve gay kimligimi kabul etmeme vesile olmustu. 
Bundan sonrasi tam bir karmasa;tek gecelik kacamaklar, tekrar tekrar asik olmalar, umutsuz arayislar, terkedilisler , aldatilislar ve problemlerle dolu iliski yumaklari. 
Gecen bu 7 sene boyunca yasadiklarim beni hem olgunlastirdi hem de vaktinden once yaslandirdi sanirim. 
Yasadigim her seyin bir sebebi vardi ve odenmesi gerekli bedelleri de fazlasiyla odedigimi dusunuyorum. 
Tanidigim her yeni insan hem kendimi daha iyi tanimama yardimci oldu hem de beni sanki daha da yanlizlastirdi. Cunku zaman gectikce ne istedigimin daha da cok farkina vardim ve secici olmaya basladim. Tabi ne derece secici oldugum tartisilir .
Peki tum bunlarla nasil bas ediyorum !! 
Tatil zamani kendime surprizler yaparak ; spor yaparak ; alisveris yaparak ; simdi yaptigim gibi yazi yazarak;eger ortam musaitse yemek yaparak... bu listeyi uzatmak mumkun.
Vazgecmek , pes etmek en kolay yol ; onemli olan hayata sikica sarilarak , kendimize ait bir hayat kurmak .
Bu tatilde uzun bir aradan sonra bir kitap okudum ve ne kitap ama !
Herkes mutlaka okumali bence . Elif Safak `` ASK``
Bu kitabi bana hediye eden arkadasima tekrardan tesekkur etmek isterim. Her ne kadar o simdilik beni unutmus ve hayatindan cikarmis olsa da , benim icin yeri hep ayri olacak.
Ask hakkinda tum bildiklerinizi unutun derim . Onunuzde yeni bir pencere acin ve kitabi okumaya baslayin.
Iyi bir pazar gecirmeniz dilegiyle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;