22 Ağustos 2011 Pazartesi

Kirmizi Sarap

Yeni bir haftaya dinlenmeden basladim yine.Bu yogun tempoda calismak gercekten zor. Ne dogru durust bir hafta sonu ne de ozel hayat.Sanirim sadece para icin yasayanlardan oldum ciktim.
Yorgun gecen bir is gununden sonra , yorgunlugumu atmak icin kirmizi sarap icmeye karar verdim.En sevdigim iceceklerden birisidir. Tabi dozunu kacirmadan icildigi surece :)
Agizda biraktigi tat, icerken insani goturdugu yerler , duygular.....
Tabi sevdigin birisi ile karsilikli icmek en guzeli.
Yeni birileriyle tanisma isine simdilik ara verdim. Daha oncede dedigim gibi insani yoruyor. Daha once tanistiklarimla tekrar gorusebilsem o bile yetecek ama iste sifir elde var sifir.
Bakalim hayat bizi nerelere goturuyor.

Umarim hayatimizdaki arkadasliklarda , sarap gibi yillandikca guzellesir ve tadina doyum olmaz .
Iyi bir hafta olmasi dilediyle.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;