4 Eylül 2011 Pazar

...............................................................

Bir baslik bulamadim isin acikcasi su an hissettiklerimi tanimlamak icin.Oyle yorgun ve bitkinim ki .Sanirim haftasonu biraz usuttum ve bu hafta kendimi cok yordum.
Boyle bitkin oldugumda hic birseyle mucadele edecek guc bulamiyorum kendimde.Tamamen savunmasiz. Aynaya baktigim zaman kendimi taniyamiyorum. Gerceklikle olan bagim giderek azaliyor. Yasam benim icin sadece son animi bekledigim bir duraga benzemeye basladi.
Uzun bir uykuya dalip , hazir oldugumu hissettigim zaman uyanmak isterim. Pamuk prenseste oldugu gibi , beyaz atli prens gelip beni opene kadar uyumak isterdimm  :)

Karanlik icinde uykuya daliyorum , yeni bir gun nezaman dogar hayatima bilmem artik .......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;