2 Eylül 2011 Cuma

``Fly away``


Yine bir aksam , yeniden ayni sahnede tek kisilik gosterimde yerimi aldim, kucuk odamda :)
Su an ucarak oldugum yerden uzaklasmak ve herseyi bir anlik ta olsa geride birakmak isterdim. Tabiki illa bulundugumuz yerden uzaklasmaya gerek yok. Aksamlari mumkun oldugu kadar dinlenmeye calisiyorum.
Sanki giderek beynim bosaliyor , hafizam siliniyor . 
O kadar is kolik oldum ki , sanki isten baska bir sey yok hayatimda .
Bataklikta cirpininca insan nasil daha da cok batiyorsa , ben de bu hiclikten cikmak icin cabaladikca daha da gomuluyorum .....
Farkindamisiniz son zamanlarda bir daire etrafinda doner gibi ayni seyleri yaziyorum. Kendimi tekrar eder oldum .Umarim daha cok anlamli seyler yazabilirim ilerleyen gunlerde. 
Sarap gercekten guzel. Katilmak isteyenleri beklerim :)

 
Fly away  Lenny Kravitz

I wish that I could fly

Into the sky
So very high
Just like a dragonfly

I'd fly above the trees

Over the seas in all degrees
To anywhere I please

Oh I want to get away

I want to fly away

Let's go and see the stars

The Milky Way or even Mars
Where they could just be ours

Let's fade into the sun

Let your spirit fly
For we are one
Just for a little fun

I want to get away

I want to fly away

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;