27 Eylül 2011 Salı

Sigarasiz hayata merhaba !

Sigarayi biraktiktan sonra neden tekrar basladim hic anlamadim. Araya tatil falan da girince iyice tiryakiye donmustum.Neredeyse 2 senedir icmiyorken , tekrar baslayip sagligimi tehlikeye atmak gercekten cok dusuncesizce yapilan bir hareketti .
Dun aksam muthis bas agrisi ve mide bulantisi bu karari vermemde etkili oldu. Neyse ilk adimi attim iste, en azinden artik icmeyecegimi soyluyorum kendime.
Spor yaparken boyle sagliksizca seyler yapmak tamamen sacmalik. Yediklerime de dikkat etmem lazim.
Iste insan yanliz olunca bazen tum direnci kiriliyor ve herseye karsi savunmasiz kalabiliyor.Sigaraya tekrardan teslim olmamak dilegiyle.
Hayatima gelince , bu aralar sebebini anlamadigim garip bir stres var uzerimde. Sanirim kis ayinin da gelmesiyle ruhsal yapimda degismeye basladi.Kendimi hapishane de gibi hissetmekten alikoyamiyorum.
Herseyin sonunun gelecegini bilsem yine hala burada calismaya ve yasamaya devam edermiydim acaba.  Herseyin yolunda gidecegi tezine dayanarak ve yasamak icin kole olmaya devam etmenin kaniksanmis hali uzerime yapismisken , tum bunlari bilmenin acidan baska faydasi yok bana.
Hep diyorum ki insanlar beni anlamiyor ; acaba ben insanlari anlamak icin ne kadar caba sarfediyorum .
Degisim ruzgarlarinin estigi su siralar , elimden gelenin en iyisini yaparak gemiyi rotasina tekrardan dondurmem lazim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;