18 Mart 2012 Pazar

Yeniden bir pazar

Cumartesi aksami evde kendi basima oyalanarak gecirdim.Baktim olacak gibi degil biraz uyuyayim dedim. Gece 12 gibi uyandim , uzerimi giyip disari ciktim. Arkadasla bulustuk. ortam tabir caizse yikiliyordu.E gecen hafta millet cikamayinca bu sefer ortamlari doldurdular.
Fazla icmeden ve gec olmadan 2 gibi eve dondum. Ama uyumak ne mumkun. biraz muzik vs sonra birseyler yiyeyim dedim.Gecenin bir yarisi ugrasip hazirladim ama sonra herzaman ki gibi yediklerimi midemde tutmak mumkun olmadi. Ne varsa cikardim.Sabah 4 gibi yattim. Biraz once uyandim ve canim ne kahvalti hazirlamak ne de yemek istiyor.
Elinden tum oyuncaklari alinmis cocuk gibi hissediyorum.Eglenmek , icmek , alisveris , yemek yapmak , yemek yemek ,vs vs hicbirsey eskisi gibi zevk vermiyor. Son zamanlarda favorim powerturk radyo oldu.Universite yillarimda oldugu gibi gunlerim radyo ile geciyor. 4 sene sadece radyo vardi hayatimda. simdi de oyle gibi.
Son zamanlarda bana destegini eksik etmeyen italyan arkadasima cok sey borcluyum. Binlerce km uzakta olmasina ragmen , destedgini hic eksik etmedi. Her firsatta netten konustuk, beni dinledi saolsun sabirla. Dilek olay , 2008 den beri gorusuyoruz ,Ve ailemden daha yakin ve hayatimda en iyi arkadasim diyebilecegim bir insan.
Bu arada harika sutlu kahve yaptim. muthis oldu.
Bugun kesin spora gitmeliyim. Kac kg oldugumu merak ettim. Acaba 65 altina dusmusmuyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;