29 Mart 2012 Perşembe

Uzun bir aradan sonra

Baktim da gercekten uzun bir ara vermisim bu sefer. Nedense birsey yazmak istemedim. Bu sefer gercekten yazarak kalici olmasini istemedim sanirim.
Daha cok kendime vakit ayirdim. Olabildigince erken yatmaya calistim. Elbette birkac kacamak oldu yine ama hepsi o . Ne gecmis ne de gelecek var benim icin bu konuda ,sadece su an var.Hersey gelip gecici.
Sunu da cok iyi anladim , sorun benim nerede oldugum , ne yaptigimla falan ilgili degil. Yani , surdan bir tasinsam , su isten ayrilsam falanla degisecek bir durum degil. Ben buyum ve degiistirecek bir sey gormuyorum hayatimda. Bu gercegi en basta kendim kabul etmeliyim. Ki hayatim orda ya da burda bu sekilde olacak ve bir sekilde bir paylasim icine girmek isteyen olursa , kapim hep acik olacak.
Guzel haberlerde var. Ailem yanima geliyor tatil icin. Uzun bir sure kalacaklar. Onlar oldugu surece herkesten ve herseyden dogal olarak uzak kalacagim. Kafami daha iyi toplarim. Insanlara da dusunmeleri icin sure vermis olurum.
Hala kar yagmaya devam ediyor ama yakinda bahar buralara da gelecek. Gelecek ay spora gereken ozeni de gostermem lazim . Yeme duzenim biraz olsun duzeldi. Kendime gelmeye basladim. Simdi daha iyi anliyorum , donemsel bunalimlarindan birine girmsim ben ve ciktim sukur ki :))
Umarim eskisi gibi sk yazabilirim.
Hersey guzel olacak demekten baska sansim yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;