5 Mart 2012 Pazartesi

Kis biterken

Neden bu kadar ara verdim bilmiyorum. Uzun zamandir birseyler yazmak istedim ama sanirim dusuncelerin olgunlasmasini bekledim veya kisaca tembellik ettim :)
Bu pazar da calistim. Dinlenmeden tekrar yeni bir haftaya baslamak cok igrenc birsey. Kafam allak pullak oluyor.
Onca yasadigim garip tecrubelerde buna eklenince dusunun artik nasil hissettigimi.Kafami takmamaya calisiyorum olan seylere ama arada donup dolasip ayni seyleri dusunurken buluyorum kendimi.
Su son tanistigim cocuk her firsatta geliyor bana. Ben birseyler hazirliyorum , o yiyor ben sadece onu izliyorum. Ayni dili bile konusamiyoruz . Tarzanca anlasiyoruz. Ha diyeceksiniz ki seni kullaniyor , kim kullanmiyor ki. Onun istedigi sicak huzurlu bir ortam , benim istedigim de yanimda birisinin olmasi. Arada duygusal birsey olmadan her firsatta gorusup yatakta da evli ciftler gibi yasiyoruz.Bir gun sonrasini dusunmeden birlikte oluyorum onla. O da zaten hayatini yasiyor. Anlasmamiza gore herkes serbest istedigini yapmaya. Ortadan bir iliski yok sadece bos zamanlarinda bulusan iki gay.
Onun haricinde pek de yeni birsey yok. Bu haftasonu fransiz arkadasla tanisacaz. Cuma aksamindan bana gelecek . Pazar aksami donecek. Birbirimizi tanimak icin uzun bir zaman. Umarim guzel bir haftasonu olur.
Yemek yememe olayi devam. Simdiden 4 kiloya yakin kilo verdim. Bu sekilde devam edecek sanirim.
Cumartesi kisa da olsa spora gittim. Eskisi kadar cok olmasada gitmeye devam edicem caba sarfederek.
Bu aksam icin hic planim yok. Hersey kendiliginden gelisiyor. Cok spontane yasar oldum .Bakalim bu gidisat nereye varacak.
Yakinda bahar gelecek, o zaman icim icime hic sigmayacak sanirim. Umarim gidip te salagin tekine asik olmam.
Yasayip gorecez ........
to be continued.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;