28 Şubat 2012 Salı

Zamanla yaris

Sorunlarimi unutmak icin seks yaptigim yabanci ile bir kez daha gorustuk. Sanirim o da benim kadar bazir seyleri unutmak istiyor ki , yatakta uzun bir zaman gecirdik. Ve fazla uyumadigimizi da hesaba katarsak , uyumak haricinde bircok sey yaptik.
Dun zor gecti o yuzden . uykusuzluktan oluyordum. Gece yataga girdigimde sabaha kadar deliksiz uyumusum.
Bu arada yakindaki bir sehirde bir fransiz ile tanistim , netten tabiki. Yabanci bir ulkede baska bir yabanci ile sohbette ilginc oluyor :)
Tum bunlara ragmen aklimdan cikmiyor bazi seyler. Onemsemezmis gibi yapsamda , hep aklimin bir kosesinde duruyor. Arada su yuzune cikiyor.
Hala aksamlari birsey yemiyorum. Bu ne kadar boyle devam edecek bilmiyorum. Sanirim bir deri bir kemik kaldigim zaman ikna olacagim. dogru durust bir sey yemedigim icin spora da gidemiyorum. Isin garip tarafi hic aclik cekmiyorum.
Aksam isten gelince ortaligi sildim , guzel koksun diye. Camasirlari yikadim. Sanki yikamak ve artikmak istedigim ruhummus gibi hissettim ama coktan kirlendi ve yiprandi.
Elif safak in kitabinda betimledigi gibi bir arkadaslik istiyorum , Mevlana ve Sems arasindaki gibi. Baska bir sey istemiyorum su an. Eminim o gun de gelecek ruh ikizimle tanisacagim gun de ......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;