5 Şubat 2012 Pazar

Tik tak Tik tak

Zaman nasil da akip geciyor dimi. Biz istesek de istemesek de geciyor.Haftanin ilk iki gunu gym e gittim . Dolayisiyla nerdeyse hic vaktim kalmadi oturup birseyler yazmak icin. Diger gunler de neden yazmadigimi ben de bilmiyorum. Sanirim bu aralar pek paylasacak birsey gormedigim icin veya kendimi oyalayacak baska seyler buldugumdan olsa gerek. Ev isleri cok hosuma gidiyor. Temizlik , yemek . vs derken bir bakmisim yatma vakti gelmis bile. Bu arada aksam yemeklerini kestim. Ki bir haftadan kisa surede bir kilo vermis oldum.Isler cok yogun , buz bir hava .Kis tum azametiyle devam ediyor. Eve tasinmak hayatimi tamamen degistirdi diyebilirim. Onceden kaldigim yer icin `` hucrem`` diye bahsederken , simdi ise `` siginagim `` diyorum. Isin ve hayatin tum karmasasindan kacip sigindigim bir yer oldu.Persembe aksami , hani su aylar once tanistigim ve birkac kez birlikte oldugum yabanci geldi . Kisa da olsa beraber bir gece gecirdik. Tanistigim zaman neyinde hoslanmisim acaba kendime sormadan edemedim.
Bu pazar yine calismiyorum. Cumartesi isten gelir gelmez uyudum gec saate kadar sonra dizimi izledim ve tekrar yattim. Sabah erkenden kalkip sade bir kahvalti yapip tekrar uyudum. Sonra gym e gittim. Gym den arkadasi aksam yemegine davet ettim. Bir haftanin hediyesi olarak harika bir sofra hazirladim. Straight olmasina ragmen harika bir aksam oldu. Simdi de diger yabanci arkadasim geldi , detaylari sonra anlatirim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;