9 Şubat 2012 Perşembe

inanilmaz bir gece

Kendime surpriz yapmakta cok basariliyim. Dun gece netten yabanci biri ile tanistim. Bu aksam sonunda onu tanismaya ikna ettim. Isten sonra 10 gibi geldi. Ne ben onun dilini biliyorum ne de o benim konustugum dillerden birisini.Beraber bir sise sarabi bitirdik muzik esliginde , Sohbet icin de google translate i kullandik :) harika birisi . sonunda ciddi bir iliski arayan birisi ile tanistim. Belki bu sefer birseyler olur kimbilir. ilerleyen saatlerde sting den `` shape of my heart `` sarkisini caldi ve birden kendimizi dans ederken bulduk ve sonrasinda da dudaklarimiz birlesti dogal olarak.Bu kadar guzel bir gece olacagi aklimin ucundan bile gecmezdi. Saat su an sabah 2 ye yaklasti. O da ben de calistigim icin yatma zamani geldi. Evine gitti. Beraber uyumak super olurdu. Bu arada maalesef bu aralar tekrar sigaraya basladim. Umarim sadece kisa sureli bir durumdur.
Hayat guzeldir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;