19 Şubat 2012 Pazar

Kafam karisik

En son ne zaman birsey yazdim hatirlamiyorum bile. Bu hafta gercekten cok yorucu gecti. Gecen haftasonundan hastalikla basladi, surundurdu beni. Allaha sukur geride kaldi o kotu gunler.Hasta olunca gecen haftadan beri hic action olmadi tabiki:)
Ilginc surprizler oldu tabiki. Insanlari anlamak gercekten cok zor , anlamiyorum da zaten. Tam diyorum kafa dengi birseyler paylasabilecegim birisi cikti karsima , sonra bir bakiyorum bir daha haber alamaz hale geliyorum. boyle bir anda internetten bir mesaj geldi ve yeni biriyle tanistim. Hep ayni senaryo ile basliyor . Tanistigimiz gun anlattigim gibi sadece beraber uyuyarak gecti ve aramizda hicbirsey olmadi. Dun gecede diskoda bulustuk. Straight arkadaslari ile tanistirdi. Turkiyede olsam binlerce soru yagmuruna tutulurdum ama onlar hic soru sormadilar. Dans icki muzik eglence derken sabah 5 i gecmisti. Sonra benim evime gittik ve beraber uyuduk.
Pazar gununun bir kismini beraber geciririz diye dusunmustum ama 11 gibi kalkip gitti. Yorum yapmak dahi istemiyorum. Sonucta kimseyi birseye zorlayamam. Ben de ev temizligine giristim , sonrasinda dus alip markete gittim. Markette bir cocugun bayagi ilgisini cektim sanirim , birkac kez kesistik. Ama ben hic beceremem disarda yabanci biriyle flirt etmeyi. Internet hep daha kolay geliyor ilk tanismalar icin.
Spordan arkadasi cagirdim , saolsun o da olmasa pazarlari hep yanliz kalacam. Aksam yemegi yiyp beraber film izledik.
Simdi ben ne yapmaliyim bu durumda. Habire yeni birileriyle tanisip sahip oldugum kucuk umudu da tamamen yitirmek mi yoksa biraz sabir ile bekleyip gormek mi. Ne bekliyorum ki sanki, beyaz atli prens cikip beni kollarina mi alacak sanki :)Sevmeyi , sevilmeyi , onemsenmeyi o kadar cok ozledim ki. Ama sirf bu sebepten de yanlis insanlarla tanisip kendi ruhsal dunyama zarar da vermek istemiyorum . Bir cikmaza girdim yine.
Bu arada giderek zayifliyorum. bugun haric nerdeyse hic aksam yemegi yemedim. yemek de istemiyorum zaten.Kismetse pazartesi gunu spora tekrar baslayacagim , orada tartilacam bakalim son durum ne !
Eve tasininca sanki tum dunya ile baglantim gitti.Tatilden doneli nerdeyse 2 ay olacak. sanki aylar gecmis gibi geliyor.
Artik oturakli bie hayat ve iliski istiyorum ama ben oyle dusundukce karsima hep olmayacak insanlar cikiyor. Ne yaparsam yapayim birseyler ters gidiyor. Umarim bu kara talihi en kisa surede basimdan savarim.
Yeni bir hafta ve yeni umutlar ......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;