14 Şubat 2012 Salı

hastayken

Uzun zaman oldu oturup birseyler yazmayali.Hele de cumartesi gecesinden beri hasta oldugumu ve son iki gundur de yatakta oldugumu hesaba katarsak , sanirim uzak kalmis olmam normal.Muthis derecede usutmusum , atesim cikti , bogazim sisti. Hastayken insanin gozu birsey gormuyor gercekten.
Bu senenin en soguk gunlerini yasiyoruz. dun - 36 dereceyi gorduk.Allahtan evdeydim ve disari cikmadim. Uzun zamandir vermeyi istedigim kilolardan bir kismi da boylece gitmis oldu sanirim. 3 gundur nerdeyse hic birsey yemiyorum , daha dogrusu yiyemiyorum.Sanirim bu sekilde bir hafta hasta kalsam , vucudumda bir dirhem yag kalmayacak :)
Son haftalar cok yogun ve yorucu gecti. Birileriyle tanisip hos vakit gecirecegim diye uykusuz gecen geceler, spora harcanan vakitler vs vs derken vucudum direncini yitirdi sonunda. Cok da bir anlami olmadigini her seferinde daha iyi goruyorum. Hep dedigim gibi arkadaslik olmadigi surece , paylasilan sey sadece suya yazilan bir yazi gibi oluyor, kaybolup gidiyor.Saolsun spordan yabanci arkadasim cok vefakar cikti, mesaj atti , bugun bir ilac istedim zaman ayirip eve ziyarete geldi. Hetero lar o kadar da kotu degil aslinda.
Dizimi izlemeye devam ediyorum (queer as folk ). 4. sezonu da ortaladim. Tam da izlemek istedigim turden bir diziydi. Ama yakinda bitecek.Yerine ne izlesem bilmiyorum.
Hep dedigim gibi hayat herseye ragmen devam ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;