29 Ocak 2012 Pazar

Sunshine

Yine ve yeniden bir pazar . Saat ogleden sonrayi coktan gecti. Disarisi buz gibi ama hava acik.
Dun gece geldigi zaman hersey hazirdi. Beraber guzel bir aksam yemegi yedik (biraz gec de olsa ). Yaptigim yemekleri cok begendigini soyledi. Bana yapilabilecek en guzel iltifatlardan birisi , yaptigim yemeklerin guzel oldgununun soylenmesi. Gercekten mutfakta yemek yaparak gecen zamanlar cokhosuma gidiyor.
Onunla birlikta ayni yatakta uyumak , sicakligini hissetmek hostu.Sabah gec kalktik ve pazar sabahina yakisir harika bir kahvalti hazirladim. Hos bir ruya gercekten. Aksam ise gitmesi gerektigi icin ve evde onun da temizlik vs isleri oldugu icin kahvaltidan sonra cikti.Onumuzdeki haftasonu aksam disari cikmak istermisin diye sordu. Ben de bir sonraki haftasonunun  daha iyi olacagini soyledim.
sonrasinda temizlik yaptim . Spora gidip gitmemek konusunda hala kararsizim. Aslinda ogleden sonra seks daha harika olurdu ama simdilik uslu dursam iyi olacak :)
Bazi seylerin eskiye gore daha iyi oldugu kesin. Sikayet edemem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;