11 Ocak 2012 Çarşamba

Yeni bir sayfa???

Cuma gunu artik yeni yasayacagim yere tasinacagim. Hayatimda yeni bir sayfa acacagim uzun bir aradan sonra. Umarim dogru bir karar vermisimdir. Aksamlari tamamen yanliz olacagim. Herkesten ve herseyden uzak olacagim.
Zaman sanki durdu , nerdesin diye dusunuyorum .Kimbilir hangi sehirde , hangi karanlik odada uyuyorsun.
Aslinda oyle bir zaten yok benim icin , olacagini da sanmiyorum. Durum umut etmek veya umutsuzlukla alakali degil artik benim icin.
Son zamanlardaki en yakin arkadasim , dert yoldasim , sevgili `` blog `` uma cok tesekkur ederim. Beni her zaman dinliyor , icimden geldigi gibi konusuyorum .
Asksiz bu hayat cekilmiyormus ben onu anladim. Tuzsuz yemek , susamsiz simit , salcasiz yemek , susuz bir yaz nasil cekilmez oluyorsa , benim icin de ask tan uzak olmak o kadar bunaltiyor ve uzuyor.
Yeni bir yil , yeni bir sayfa , yeni bir hayat.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;