22 Ocak 2012 Pazar

Surprizlerle dolu bir haftasonu

Tatilden dondugumden beri ilk haftasonum surprizlerle dolu oldu gercekten.
Cumartesi isten cikar cikmaz spora gittim . Tatilde aldigim 2 kiloyu vermem lazim. Vucumdaki yag oranini da dusurmem lazim en kisa surede.Sonra market alisverisine gittim. Uzun uzun dolandim .Liste yapmayinca , insan acaba birsey unuttum mi diye dusunmeden edemiyor insan.Geldim birseyler hazirladim ama sanirim biraz olcuyu kacirmisim , afedersiniz ama cikardim yediklerimi:(
Saat gece 1 gibi yazin yeni acilan , ve benim daha once hic gitmedigim bir diskoya gittik arkadasla. Muthis eglendik. Arkadas kizlari kesti , ben de arada kizlar hakkinda yorum yaptim ama her firsatta cevredeki hos erkekleri kesiyordum :)
Sabah 5 e dogru dondum eve ama tabi hemen uyuyamadim. Internet basina gectim ve o saatler birileri var mi diye bakayim dedim. Aslinda hem cok yorgun hem de cok uykum vardi.uzun zamandir arada sohbet ettiigim birisi vardi , Yabanci birisi. Ingilizcesi iyi olanlardan birisi. Ben tek basima eve ciktigimi soyleyince , gorusmek istedigini soyledi. Cok azginmis.Ben de yorgun oldugumu biraz uyuduktan sonra aramasini soyledim.
Daha once reelde tanismamistik. Dedim firsat bu firsat , cok da israr edince , ogleden sonra gorusmeye karar verdik.Geldi ve dusundugumden de harika birisiymis gercekten. Harika bir ogleden sonra gecirdik beraberce.
O gittikten sonra birseyler yiyip dusa girdim. Oglen kalkinca mutfakta yarim kalan temizligi halletmistim . Onu da hallettim. Dun marketten bir dolu oda kokusu aldim. Banyo , tuvalet, salon heryere koydum. Evin mis gibi kokmasini beni rahatlatiyor.Aksam oldu bile,yine yogun bir hafta beni bekliyor . Biraz disari cikip hava alsam iyi olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;