23 Ocak 2012 Pazartesi

soguk bir gecenin sonunda

Havalar oyle sogudu ki anlatamam. Bu gidisle heryer buz kesecek. Ama neyse ki evin ici hamam gibi, sortla dolasiyorum :)
Bugun kendimi cok sismanlamis hissettigim icin iyice yuklendim sporda , 2saat durmadan spor yaptim. Sonra dusumu alip eve geldim ve hafif birseyler hazirladim.
Italyadan arkadasla haftanin krtigini yaptik.Bugun baska bir surpriz daha oldu. Hani su aylar once , sanirim ekim gibi tanistigim yabanci vardi ya . Hani beraber iki kez ozel anlar yasadigimiz. Skype tan bana mesaj atti ve konusabilirmiyiz dedi. Hic arayip sormayan birinden beklemedigim birseydi. Yeni yil tatilden isten hayattan konustuk. Davet ettim musait oldugu bir zamanda gelip ben de kalmasi icin. En yakin gorunen tarih 2 hafta gibi ama olsun aylar sonra onu tekrar gormek harika olacak :)
Uykum muthis var , bayilmadan yatayim ben bari. bugun queer as folk tan bir bolum bile izleyecek vaktim kalmadi. Sabah erken kalkip harika bir kahvalti yapacagim.
Bu sene gercekten guzel bir sene olacaga benziyor  wooooooooowwwwwwwwww :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;