16 Ocak 2012 Pazartesi

Gecenin sessizliginde

Yine yorucu bir gunun sonunda sessiz ve sakin evimde yatmak icin hazirlaniyorum. Isten geldikten sonra biraz tv karsisinda uyuklamisim. Neden bu kadar yorgun hissediyorum kendimi bilmiyorum. Spora da gidemedim. Tatil yaramis 2 kilo almisim. Tekrar eski formuma donmem icin biraz yediklerime dikkat edip, sporu da aksatmamam lazim.
Bu aralar ne isten birileriyle gorusesim var ne de yeni birileriyle tanisma hevesi. Bu sekilde devam edince tamamen `` a single man `` moduna giriyorum. 
Herseyi bir yana birakirsak , sahip oldugum tum guzel seyler icin sukretmek istiyorum. Hayatimda yaptigim tum hatalara ve yanlislara ragmen Allah im dualarimi kabul edip istediklerimi veriyor. Tum bunlar icin sukurler olsun.Boyle dusununce aslinda yanliz olmadigimi hatirliyorum. O bizi her zaman izliyor ve goruyor.
Tanisamadigim ama her firsatta konustugumuz canim arkadasima da buradan sabir diliyorum. Canindan cok sevdigi kedilerini kaybetmis.Sana ve geride kalan tum sevdiklerine Allah saglikli ve uzun omurler versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;