13 Ocak 2012 Cuma

Ilk gun

Yorucu bir is gununden sonra eski odamda kalan esyalari alarak yeni eve geldim. Once yiyecek birseyler hazirladim. Biraz kendime geldikten sonra dus aldim. Ne mutlu ki internet sorunu olmadigi icin ailemle konusma firsatim oldu ama sanirim iyi etmedim onlari arayarak. Cunku kendimi buyuk bir kavganin ortasinda buldum.Belli kardesim ve babam arasindaki bag tamamen kopmus ve uzaktan onlari kavga ederken izlemek ve mudahale edememek daha da uzdu beni. Zavalli annem arada kalan oldu herzamanki gibi. Sanirim ailemis coktan dagilmis ve ne yapacagimi ben de bilmiyorum artik.Sanirim onlari cok ihmal ettim ve kendimi dusundum hep. En cok da anneme uzuluyorum. Gozlerindeki o huzunu gormek beni mahvediyor.Kardesime yanima gelmesini soyledim ama bakalim beni dinleyecek mi!
Hic de bekledigim gibi bir ilk gece degildi. Benim icin buruk bir aksam oldu. yemisim yanliz olmayi , uzaklarda olmayi vs vs vs dert edilecek seyler degil bunlar. Umarim ailemi tekrar kazanirim. Onlara simdi herseyden cok daha fazla ihtiyacim var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;