8 Ocak 2012 Pazar

`` ben kimim``

Jacki Chan in `` Who am I ?`` diye bir filmi vardi. Yani `` ben kimim`` . Nerden geldi demeyin aklima . Insanlar icin kim bilir kimim ben! Bazen iyi bir arkadas, bir kardes, bir ogul , bir is arkadasi , bazen bir seks partneri , yol arkadasi , bazen gizemli bir yabanci ..... bu liste uzayip gider.
Bugun cok yakin arkadasimindan aldigim bir haber beni gercekten uzdu. Belliki hoslandigi kisiden istedigi karsiligi alamamis ve arada bazi yanlis anlasilmalar olmus. Umarim karsisina onu gercekten anlayacak birisi cikar.
Uzun sure konustugum arkadasim artik ben mesaj atmasam selam vermeyi bile gerek gormuyor. Ben de bunu anlamiyorum , neden bu kadar cabuk tuketiliyor hersey. Boyle olunca ne yeni biriyle tanisasim geliyor ne de bir umut icinde olmak.Ve belki ne ben onu anlamak icin cok ugrastim ne de o beni anlamak icin ugrasti. Birbirimizin hayatindan yavas yavas ciktik boylece.Sanirim zaten belli olan sona dogru geldik onunla.
Italyan arkadasim da aklimdan cikmiyor. Gercekten iyi bir arkadas. Biraz sohbet ettik , yaza tatile bekledigini soyluyor o da . artik biryerlere tatile gitmek vs pek ilgimi cekmiyor nedense.
Umarim bu yeni sene hayatimda herseyi duzene soktugum bir sene olur .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;