6 Ocak 2012 Cuma

gecmis zaman

Tatilimle ilgili hangi kisimlari anlattim neler bahsettim tam olarak hatirlamiyorum . Ama cok da onemli degil. Sonucta ayni seyleri tekrar yazsam da kimse bana ceza kesmeyecek:)
Ailemle gecen zaman herseye ragmen guzeldi. Evet cok fazla yagmur yagdi ama hava ilikti.Babamla pek anlasamasakta yine de bol bol yemek yiyerek gecen hos bir tatil oldu. Sessiz sakin orman icinde bol oksijenle yenilendim.Onlarsiz bir hayat dusunemiyorum her ne yasanirsa yasansin.Ailem hayatimin vazgecilmezi.
Istanbulda ise gunduz universiteden arkadaslarla sohbet edip vakit gecirdik , gece ise ben yanliz basima tek yon diskoda idim. Ilk gece ickiyi biraz fazla kacirip , tanimadigim birisi ile opusurken buldum kendimi. Neyse ki cok gec olmadan kendimi otele attim. sizmisim. Ertesi gece sirf bir onceki geceyi unutmak icin gittim.Sabaha kadar kaldim , az icip kendi kendime eglendim. Gay bar da yanliz eglenmek de oluyormus. Sanirim kimsenin ilgisini cekmedim ki rahatsiz eden olmadi :) sabah otele donerken istiklal de bir kiz beni durdurdu ve ilginc bir soru sordu. Uzerimdeki kirmizi pantolonun bana cok yakistigini ve mutlaka giymeye devam etmem gerektigini soyledi. belli ki icmisti ama soyledikleri cok hosuma gitti .
Istanbul da da sayili gunler gecti ve evime dondum. Farkli insanlarla tanistim yanliz oldugum zaman zarfinda ama en guzeli itlayadan gelen arkadasimla gecirdigim zamandi. Onun icinde benim icinde guzel ve farkli bir tatil oldu. Saolsun davetimi geri cevirmeyip beni ziyarete gelmisti.Saolsun en yakin arkadasim da bize eslik etti ve tatil daha guzel oldu. bol bol gezdik eglendik. Mumkun oldugu kadar cok mutfakta vakit gecirdim. Oyle ozlemisim ki yemek yapmayi.
Ama sunu cok iyi anladim bu sefer, daldan dala konup farkli kollarda mutluluk aramak degil istedigim, tek bir arkadas ve dost ariyorum beni anlayacak . Beni ancak boylesi yakin biri anlayabilir. Bakalim neler olacak.
Hala yanliz ve uzaklardayim. Beni kim anlar , kim bagrina basar bilemem ama sonucta kaderde ne varsa onu yasayacagim kesin. Hayirlisi neyse o olsun diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;