7 Ocak 2012 Cumartesi

`` Neyin baslangici ? ``

Tatilden dondugumden beri erken yatamaz oldum, haliyle de sabah uyanmak cok zor oluyor. Aksama kadar da iste zombi gibi dolasiyorum sonra.Bu tatilden sonra sanki bazi seyler kafamda biraz daha netlesti. Hayatim ve isteklerim acisindan. Daha keskin cizgilerle belirginlesti gozumun onunde .
Hernekadar kabul etmek istemesem de kardesim cogu konuda hakli insan iliskileri acisindan. Ona kiziyorum neden arkadasin yok , neden insanlardan uzak duruyorsun diye. Ama gorunen o ki benim cevremdeki cogu insan da isin arkadaslik yanindan cok isin baska yonleriyle ilgileniyor. Gunumuz dunyasi tamamen cikar dunyasi haline gelmis. O kadar kalabilik icinde kendimi bazen cok yanliz hissettim.Insanlar anladigini dusunuyor ama anladiklari sey gercek durumla hic de alakali degil. Hayatima ve kendime biraz daha ceki duzen vermem lazim.
Daha sorumlu , daha planli ve daha durust ; en bastada kendime durust olmam lazim. Yanlis anlasilmasin , yalan soylemek adetim degildir. Ama asil kastettigim yalandan bir hayat yasamak .Kaliplarimi kirip daha genis bir acidan bakmam lazim hayata.
Tanistigim ve tanidigim insanlardan acaba kaci beni ben olarak biliyor ve bu halimle iyi bir arkadas goruyor. Tartismaya acik bir konu. Biliyorum ki bir elin parmagini gecmeyecek bir sayida insan var hayatimda .
Umarim kendimi daha iyi ifade edebilecegim ortamlar ve zaman olur.
Bu pazar dinlenerek gecirelim bakalim. Ama disari da ciksam harika olurdu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;