7 Ocak 2012 Cumartesi

biraz da degisiklik

Eve cikacagim icin kardesime de yanima gelmesi icin bask kurmaya basladim. Eger yanima gelirse hayatim biraz olsun duzene girer. Onun icin  de sanirim degisiklik olur. Aslinda ona da burada bir is ayarlayabilsem harika olurdu.Sacma sapan seylerle ugrasmaktan kacinirdim.Ailenin mantikli ve sogukkanli olan kisisi. Hayatimda denge unsurudur herzaman kardesim.
Sanirim bu tatilde sınırı astım. Kendimi bu kadar siradan bir hale sokmamaliydim. Zevk almis olsam bu kadar acimasiz olmazdim kendime karsi ama bazi kisa anlar haricinde.Seksten uzak dursam kendimi daha iyi hissederdim sanirim . Veya soyle soyleyim , sadece bir kisi ile seks yapmis olsam bu kadar suclu hissetmeyecektim kendimi. Eger bu zamandan sonra yine ayni sekilde davranirsam ve yasarsam , su anki pismanligim sadece siradan bir sey olur sanirim. Ilerleyen gunlerde hep beraber gorecegiz pismanligimin ne derece bir anlami oldugunu.
En iyi yaptigim seydir kendimi elestirmek. Hayatimin daha anlamli olmasi icin elimden geleni yapmaliyim.
Italyan arkadasimdan biraz bahsetmek istiyorum bu noktada. Onunla tanismak konusunda hic bir pismanligim olmadi. Bu tatilimi sadece ona ayirsam ve sadece onla olsam benim icin daha anlamli olacakti sanirim.Gercekten cok farkli ve medeni bir insan. Yazin bir kez gorusmemize ragmen , aylar sonra kilometrelerce uzaktan gelip yilbasini benle gecirmesi buyuk incelikti. Ve ulkemizden memnun bir sekilde ayrilmasi beni ayri bir mutlu etti. Yasca benden buyuk olmasina ragmen , benden daha kucuk gosteriyordu.Hem cok yakisikli hem de harika bakimli fit bir vucudu vardi. Spor yapmanin ve yediklerine dikkat etmesi kendine verdigi onemi gosteriyordu. Tum arkadaslarimla iyi anlasti ve takdirlerini kazandi. Mutlaka tekrar gorusmek isterim. Kesinlikle ayni ulkede yasiyor olsak ( ayni sehir demiyorum ozellikle ) partner olmak icin cabalardim. Umarim ilerisi icin iki iyi arkadas oluruz. Cok farkli gercekten. Cevremde oyle insanlar oldugu surece eminim hayatim daha duzgun ve anlamli olur.
Yarin tatil sonrasi ilk yanliz pazarim. Dinlenmeye cok ihtiyacim var , uyuyacagim ve dinlenecegim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;