28 Ocak 2012 Cumartesi

yeni ve ilginc bir haftasonu

Dun nerde kalmistim , evet netten yeni biriyle tanistim ve eve davet ettim. Hos ve genc birisi. Genc olmasina ragmen evlenmis ve bosanmis. Hatta cocugu bile varmis. Sohbet muhabbet icki gec saatlere kadar oturduk. Tabi ben yorgunluktan oluyorum, uykusuzum. Bi ara disari cikip markete gittik.24 saat acik marketler var.Caniniz ne zaman ne isterse alabiliyorsunuz.Beraber uyuduk. Harikaydi tabiki.Sabah zor uyandim. Ise gitmek zor geldi. Cumartesi olmasina ragmen , yogun gecen bir isgunuydu.
Eve gelir gelmez biraz uyudum sonra kalkip dus aldim ve markete alisverise gittim. Wow bugun kendimi nedense cok yakisikli hissettim. Insanlarin ilgisini cekmek hosuma gidiyor.Gelip firina tavuk koydum. Mutfaktan mis gibi kokular geliyor. Yanina basit bir salata ve belki de patates kizartmasi.Dun tanistigim yabanciyi da cagirdim. Birazdan gelir . Belki bu vesileyle yeni bir yabanci dil ogrenirim :)
Sabaha da guzel bir kahvalti hazirlayacagim kismet olursa . Zaten gec saate kadar uyumak istiyorum.
Yemege bir daha bakayim ben , yakmayim da :)
Iyi bir haftasonu olmasi dilegiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;