16 Mart 2012 Cuma

Russian roulette ( rus ruleti )

Son zamanlarda canim hic yazmak istemedi. Yasadigim seyleri yazmak , tekrar yasamak gibi oldugu icin bir nebze , yazmak istemedim iste. Guzel seyler oldugu gibi kafa karistiran seyler de oldu. Hem de fazlasiyla. Kendimi nedense yalan ruzgari dizisinin icinde hissetmeye basladim.Hayatimi bu kadar karmasiklastiran da bizzat kendimim.
Gecen haftasonundan baslarsam  anlatmaya. Cuma aksami arabasi ile geldi. Tabi o da yabanci oldugu icin bu ulkede , adresi bulmasi bir saat kadar falan surdu. Sonunda geldiginde benim pek de umudum kalmamisti. Neyse geldi ve ben hemen daha onceden hazirliklarini yaptigimi aksam yemegini hazirlamaya koyuldum. Olgun ve akli basinda birisi ile gorusmek her zaman cok farkli oluyor. Tutkulu ve karsisindakini arzulayan bir erkek.Cumartesi gecesi disari ciktik. Biraz icip cok gec olmadan eve donduk. Daha cok evde vakit gecirdik. Uzun zamandir bu kadar guzel zaman gecirmemistim. Beraber gecen bir haftasonu benim icin piyangodan bilet cikmasi gibi birseydi.
Sonra hafta ici ilginc birsey oldu. Hani su tamamen umudu kestigim yabanci , tekrar ortaya cikti.Once mesaj atti sonra ayni gunun aksamina yanima geldi. Biraz konusup dertlestik. Belli cok dolu. Asik oldugu herhalinden belli . Ancak erkek arkadasi ile isler istedigi gibi gitmiyor anlasilan.hos bir aksamdi ve ilk defa seks yaptik.Ertesi gunu ikimizde birbirimizi detayli bir email yazip dusuncelerimizi acikladik. Arkadas kalmaya karar verdik. En azindan ben oyle anladim. Cunku benim icin onunla birseyler paylasmam cok zor , ozellikle kalbinde ve aklinda birisi varken. Her ne kadar ondan cok hoslansam da , arkadas kalmak en iyisi. Firsat buldukca email le haberlesiyoruz. Bu arada durum yine ayni ne ben onun dilini biliyorum ne de o benim. ingilizce de cok az oldugu icin konusarak anlasmak zor . Bu durumda zaten sevgili olmamiz da cok zor . Arkadaslik en iyisi.
Spor aynen devam . 65 oldum gibi.Ama 62 olmadan tatmin olacagimi sanmiyorum.
Her zaman gorustugum arkadasla yine gorustuk bir hafta sonra . o da ben de cok atesliydik herzamanki gibi. Yataktaki performansimiz da guzeldi. Yatakta anlasamadigim pek kimse olmadi(tabi hosuma gidip beni kendine cekmisse ) versatile yani ap olmanin avantaji. Her sekilde zevk aliyor insan :)
Haftasonu icin planim yok. Muhtemelen disari cikar icer dans ederim. Veya denk gelirse yeni birisi ile tanisip seks yaparim.
Ne oldu demeyin , dedigim gibi yalan ruzgarinin bas aktoru oldum.
Ve ozellikle vurguluyorum , yeni tanistigim her kisi benim icin rus ruleti oyunu gibi .Ve genelde tetigi cekince kaybedeb hep ben oluyorum.Dedigim gibi ustun koru gectim olaylarin uzerinden . Tekrar hatirlamak istemiyorum. Yasanip bitiyor hersey.
Gidisat konusunda hicbir fikrim yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;