17 Mart 2012 Cumartesi

Once upon a Time

Hayat ne kadar da ilginc . Su an icin tek arkadasimin bu blog olacagini hic tahmin etmezdim. tabiki , uzaklarda da olsa bana deger veren beni seven insanlar var . Ama surasi da bir gercek ki hicbirisi su an yanimda degil.
Bir hicligin icinde tamamen koybolmus durumdayim. Samimi icten bir sohbet icin neler vermezdim su an. Hic birsey tad vermiyor .Sevgisiz , asksiz yasayamiyorum. Bu zamana kadar cektigim aci ve mutluksuz hep buna bagli bence. Sanki gorunmez bir kafes icindeyim. Etrafimda duru bir sessizlik.... Icinde kayboldugum , beni yutan bir magara. Olum de bir nevi boyle olsa gerek. Avaziniz ciktigi kadar bagiriyorsunuz `` ben yasiyorum `` diye , ama duyan olmuyor . Aslinda coktan olmussunuzdur ve sonsuz uykunuza yatacaginiz yere dogru sizi tasiyorlardir.Bu sessiz cigligimi kimseye duyuramiyorum maalesef. Kendime bile yabanci oldum bu halimle. Hic ama hic taniyamiyorum kendimi.Kalbim oyle param parca olmuski , ne yaparsam yapayim onu toplayamiyorum. Bir araya getirdigimi dusunsem de her zaman bir parcasi eksik kaliyor. Oyle bir gunah islemisim ki cezasini senelerdir cekiyorum. Asksiz , sevgisiz gecen bir omur.Susuz bir bitki ne kadar dayanabilirse sanirim ben de ancak o kadar dayanabilecegim. Artik sadece kendimi ayakta tutacak kadar yiyebiliyorum. Daha fazlasini yemek sanki benim icin iskence oluyor. Yemek yapmak en sevdigim hobi iken , artik mutfaga sigara icmek haricinde girmiyorum bile. Ayda yilda pazarlari kahvalti belki de . Iste bir de bir arkadas ziyaretime gelirse onun icin birseyler hazirlamak.
Ruhum sanki bu dunyayi terketti , su an yasayan sey ise bir sureti sanirim.
Gece isyerinden arkadasa soz verdim cikacagim diye. Mecburen tras oldum vs vs . Ama icimden hic gelmiyor.
Nasil bir devirde yasiyoruz ki , arkadaslik kavrami bu kadar basit bir hal almis.
Cok yorgunum ve mumkunse uyuyup bir daha uyanmak istemiyorum. En azindan soyle birkac hafta.
Hatta , filmin birisinde oldugu gibi , tum hafizami silmek isterdim. Hic kimseyi ve hic birseyi hatirlamak istemiyorum. Cunku artik acidan baska birsey vermiyor tum anilarim , iclerinde guzel olanlar olsa da .
Sanirim bir zamanlar oldugu gibi masum dunyamda yasamayi ozledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;