1 Mayıs 2012 Salı

The Contact

Sanirim yazi yazmadan gecen en uzun aram oldu. Nisan basinda ailem geldiginden beri , internet cok az girdim. Eski siradan sakin gunlerime dondum.Gunduz ben ise gittim aksam dondugumde de yemek hazir oluyor.Gunduz onlar disarda yuruyuz gezi market alisverisi falan ile ugrasiyorlar.
3 kez sehir disina ciktik. Birisin de ben de 2 gun izin aldim ve kisa da olsa bir tatil yaptik beraber. EN guzel sehirlerinden birisi idi.
Sayili zaman cabucak gecti tabiki. O kadar duzenli yasam sonucu haliyle birazcik kilo aldim . Ama onlar gelmeden cok zayifladigim icin normal kiloma dondum.
Yarin donuyorlar. Neyse ben de gelecek ay ortasinda turkiye ye tatile gidecem zaten.
Gercekten guzel oldu aile ortaminda yasamak.
Seksten , kacamaktan uzak durdum. Bol bol dusunme ve yaptiklarimi yargilama zamanim oldu.
Bu arada en son tanistigim yabanci ile her gun haberlestik. SMS , email yoluyla hergun birbirimizle gorustuk.
Bir aksam gercekten cok ozlemistim, disari markete ciktim . Yuruyus yaptik.Guzel bir surpriz yapmis bana ve parfum almis , kokulari cok sevdigim icin. O kadar nazik ve icten ki. Tam da istedigim gbi benimle ilgileniyor , zaman ayiriyor , dusunuldugumu ve onemsendigimi bana hissettiriyor.Evet sartlarimiz iyi degil,buna ragmen ani yasamaya karar verdik. Gelecekte ne olur diye dusunmemek en iyisi.
Yarin ailem aksam ucaga binmis olacak. Sanirim saat 8 gibi eve donmus olurum, Dort gozle onu bekleyecegim. Umarim bir isi falan cikmaz ve birkac saat te olsun bana zaman ayirir. Cok ozledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;