10 Mayıs 2012 Perşembe

yine yanliz bir gun

Blog nick ime uygun bir hayat yasiyorum gercekten. Yanliz ve tek basina.
Ailem turkiye ye doneli bir haftadan fazla oldu . Evin sessiz ve sakin haline tekrar alistim sayilir. Ilk zamanlar gercekten biraz zor oldu ama eski siradan yasamima donmem fazla surmedi.
Hayatimda burda durdugum her gecen gun daha da bir karmasiklasiyor sanki. Kendimi tv dizisinde gibi hissetmeye basladim. Bazen bas karakter bazen de yardimci rollerde oluyorum.
Bu arada hala yaz gelmis degil buralara. Sicak havalari cok ozledim.Bir aydan fazladir spor da yapmiyorum . Sozde bu hafta baslayacaktim. Tatile de az kaldi sunun surasinda.
Tanistim evli arkadasla da buraya kadarmis. En son bulusmamizdaki tavirlari hic hosuma gitmedi. Zaten birseyler beklemek sacmalikti , biraz zaman alsa da tekrar hatirladim evli bir erkekle birsey olmayacagi.
Son bulusmamizda olanlar biraz tuzu biberi oldu. Sabahtan email ile aksam gelip gelemeyecegini , gelecekse ne zaman gelecegini sordum . Belli olmadigini ve sonra soyleyecegini bildirdi. Ee tabi haftalarin yorgunlugu oldugu icin ben de koltukta uyuya kalmisim.Aksam mesaj atmis ama ben yarim saat sonra falan gordum. Gelebilecegini , beklerken uyuya kaldgimi soyledim. Geldigin de sanki bilerek yapmisim gibi tavirlar falan . Suclayici konusmalar vs vs. Zaten bana zar zor vakit ayiriyorken ben den bu kadar cok beklenti icinde olmasi beni sinirlendirdi. Sevgili olmadigimizi , iki arkadas oldugumuzu soyledim ama sanirim ayni anda iki hayati da yasamak istedigi icin bu soylediklerim hosuna gitmedi.
Neyse iste bu macerada boylecek bitmis oldu .
Bu arada yeni birisiyle tanistim. Yurtdisinda calisan ve tatil icin ailesini ziyarete gelmis birisi. Sakin , kendi halinde kafa dengi birisiydi. Gece ben de kaldi . Uzun bir aradan sonra guzel bir geceydi :))
Haziran ortasinda Turkiye ye tatile gelecem . Biraz kisa olacak ama deniz kum gunes olacak sonunda. Sabirsizlikla bekliyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;