27 Mayıs 2012 Pazar

Yaz tatili geliyor

Farkindayim artik eskisi kadar cok yazamiyorum. Sanki benim icin eski buyusunu son zamanlarda yitirdi gibi. Ama araliklarla olsa da yazmaya devam edecegim kesin.
Dunki eurovision sarki yarismasi maceresi da boylece bitmis oldu.Isvec gercekten harikaydi. Ama bircok guzel sarki vardi. Hersene giderek guzellesiyor yarismanin formati.
En son yazdigima baktim yeni tanistigim cocuktan bahsetmemisim.Birkac haftadir gorusuyoruz. Benden bayagi genc. Ayrica her zaman oldugu gibi ortak bir dilimiz yok. Ben yabanci dilimi gelistirmeye calisiyorum. O kadar senedir su ulkenin dilini ogrenmek icin cabalamadim. Eurovision un tum yari finallerini ve sonunda finalini beraber izledik. Daha cok beraber muzik dinleyip , kisa sohbetler yapiyoruz. Genelde geceleri ben de kaliyor ama beraber uyumaktan cok da ileri gitmiyor. Yasi benden kucuk oldugu icin cok da israrci olmuyorum.
Queer as folktaki Brian Kinney gibi yasamaya basladim sanki.Ben tutku ve ask olsun diye cabalarken , hersey daha da tatsiz tutsuz bir hal almaya basliyor. Ya da ben artik birseyden tat almaz hale geldim.
Kisa da olsa haziran 16 da Turkiye ye tatile gelecegim. Bir sure marmaris te kalip , sonra ankara ya gececegim.
Yogun is temposu ve karmasadan uzak bir tatil olsun istiyorum.
Sanirim zaten yakin zamanda buradan ayrilacagim. Projenin sonu yaklasiyor. Sonbaharda tekrar canim ulkemde olurum.
Spordan arkadasim aradi dun. Eger istersen sauna ya gidelim dedi. Onu bekliyorum simdi. Bakalim nasilmis saunalari. Bu arada kendisi gay degil. Gay lerden de hoslandigini hic sanmiyorum. Iyi olacak biraz rahatlamak icin.
Himmmm turk kahvemde pek guzel olmus yaaa. Uzun zamandir icmemistim.
Bakalim nele bekliyor bizi. yasayip gorecegiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;