2 Aralık 2011 Cuma

Bu gunlerde gecer

Sizlanmayi birakip hayatima devam etmeliyim . Cunku hayat devam ediyor. Sanki hic birseyim yokmus gibi neden bu kadar sizlaniyorum ki. Daha gecen gun soylediklerimi unuttum sanirim. Herseye ragmen hayatimda cok guzel seyler var. Hayatimda ne olursa olsun , yine gun dogacak , yeniden yavas yavas batacak. Ben yine o soguk yatagima girip kivrilacagim koseme. Ne yapalim yani. Yine biraz icmeye basladim aksamlari. Isten sonra iyi geliyor. Yoksa bu son zamanlar kafayi iyice yiyecem.Neyi yanlis yapiyorum ben , ya da soylemi desem  , neyi dogru yaptim acaba bu zamana kadar......
Sertab in `` bir damla gozlerimde `` sarkisini dinlemeden edemiyorum haftalardir. Son zamanlarda beni en iyi anlatan sarki sanki.
``Belki yanlis yoldayiz , kaybolduk , gizleyince kendimizde yorulduk . Her hatada telafi gerekli , degil mi ! bizi durduran gurur mu kibir mi !!! oyle cok sey var ki icimde , hep sustuk konusmak yerine ``
offfffffffffffffffffffffff.........
soylemek istedigim o kadar cok sey var ki ona karsi. Ama su asamada hicbirinin bir anlami olmayacak. Ona `` seni seviyorum `` desem, neyimi gordun de sevdin diye en basta kendim sorararim.Uzun zamandir boyle hissetmemistim ama biliyorum hersey icin cok erken.Zaman yine akip gececek , bu gunlerde gececek. Dayan kalbim , sen daha buyuk acilara alistin, bunlar ne ki .....Benim hakettigim tek sey , yanlizlik , ne eksik ne fazlasi ... sadece yanlizlik. Cunku daha fazlasini haketmiyorum. Olene kadar yanliz kal , haketmiyorsun sevilmeyi ............................. bir insankendine beddua eder mi , evet ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;