27 Aralık 2011 Salı

Zamanin durdugu an

Insan tatilde olunca interneti hatirlamiyor bile. Kac kez niyetlendim yazmak icin ama bir turlu firsat olmadi.Istanbul gunleri oyle yogun gecti ki nerdeyse hic uyumadim. Gunduz gece yarisina kadar arkadaslarla  sohbet ettik vakit gecirdik, gece sabaha kadar taksimde  ortamlara aktim. Tek yon bara gittim. Ilk gece cok ictigim icin otelin yolunu zor buldum ama  ikinci gece sarhos olmadan sabahi ettim ama bir daha ki sefere yanliz gitmeyecegim orasi kesin.Aslinda yazilacak oyle sey var ki ama aklima geldikce ve firsat oldukca bu konuda yazarim artik.
Diyarbakirdan canim arkadasimla kisa da olsa havalanina giderken tekrardan gorusme sansimiz oldu.Bu arada onu cok mutlu gordum , yeni tanistigi birisi ile hersey su anda istedigi gibi gidiyor umarim daha da guzel olur.
Bu arada taksim de havaalanina gitmeden okuldan arkadasim geldi saolsun. Tabi bu arada ikisi de tanismis oldu. Su ` nerden tanistiniz`` sorusunu kim icat ettiyse , her seferinde ne diyecegimi bilemiyorum, gay arkadaslarimi tanistirirken.
Ankara ya canim evime sonunda geldim birkac gun once. Ne cok ozlemisim. Birkac kacamak yaptim tabiki evime gelmisken.Sonra bugune gelirsek , italyadan arkadasim dun gece geldi. Gecen sefer cok kisa sure icin gorusmustuk.Birbirimizi pek tanima firsatimiz olmamisti.Umarim bu firsati ikimizde cok iyi degerlendiririz.Bazi ozel duygulari tekrardan uyandirdi icimde gercekten.Su an sabah 7 yi biraz geciyor. Nedense tatilde uyumak zor oluyor , tatilimi uyuyarak gecirmek istemedigim icin sanirim :) Simdi tekrar gidip yanina uzansam iyi olacak.Guzel bir kahvalti hazirliycam sonra bugun daha cok hafif bir gezinti ve belki de sinema.Eminim bu tatil hayatimin en guzel tatillerinden biri olacak .Umarim yanilmiyorumdur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;