5 Aralık 2011 Pazartesi

```Martilar ``

 Ozel kisiden bana gelen sarki. Cok hosuma gitti ve paylasmak istedim. Hic yorum yapmiyorum.
Enbe Orkestrasi - Martilar
``Ne dediysem bir bir hepsi çıktılar
Üzerimden güldü geçti martılar
Bu aşk böyle yürümez sandım,içime kapandım
Soğudum,soğudum,soğudum,ısıttı şarkılar

Oldum olası sevmez kalbim matemi
Hiç gerek yok suç sende mi,bende mi?
Bu aşk böyle yürümez sandım,içime kapandım
Sevmenin adaleti yokmuş anladım

Gelme istemezsen
Yorgun düştüm yüreğim sana kırgın
İnandır bu son olmayacaksa
Gelme istemem

Ne dediysem bir bir hepsi çıktılar
Üzerimden güldü geçti martılar
Bu aşk böyle yürümez sandım,içime kapandım
Soğudum,soğudum,soğudum,ısıttı şarkılar

Oldum olası sevmez kalbim matemi
Hiç gerek yok suç sende mi,bende mi?
Gözlerinden güneş çaldım,hep sana uyandım
Sevmenin asaleti buymuş anladım

Gelme istemezsen
Yorgun düştüm yüreğim sana kırgın
İnandır bu son olmayacaksa
Gelme istemem```

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;