18 Aralık 2011 Pazar

Yeni bir sayfa

Uzun bir aradan sonra tekrar yazabiliyorum. Aslinda yazdim ama bilgisayarima kaydettim. Malum internetim yoktu uzun zamandir. Ben de blog uma yaziyormusum gibi yazmaya devam ettim. Asagida zorlu gecen son haftamin notlari var.
Sonunda uzun ve yorucu bir yolculuk sonunda evime geldim. Ne kadar da ozlemisim. Havalar o kadar guzel ki. Buraya gelince yaz ayina gelmis gibi hissettim.

``12/12/2011 Pazartesi  12:40pm
Gecen haftadan ber I internet baglantisi yok ve dolayisi ile dunya ile baglantim koptu. Afrikanin ucra bir yerinde olsam ancak bu kadar olurdu sanirim.
Neyse , ben de medeni dunyaya ulasana kadar simdilik yazdiklarimi bilgisayarima kaydedip sonrasinda yayinlamaya karar verdim.
Yorucu ve stres dolu bir haftayi geride biraktim. Pazar gunu de calistigim icin bu hafta dinlenme sansim olmadi. Neyseki Cumartesi gunu tatile cikiyorum. Bir sure de olsa bu ortamdan uzaklasmis olacagim.
Bir hafta once internetten ne kadar yakindiysam ,  bir sure uzak kalmak istedigimi soylemistim, ki oyle de oldu.Tatil oncesi biraz kafami dinlemis olacagim. Cunku bazen anlamsiz yere kafami cok sacma seylere takabiliyordum. Anlamsiz yere kirici olmama da engel oluyor dogal olarak .
Tum bu baglanti sorunlarina ragmen telefonla da olsa her firsatta ulasip gorusmeye calistim. Ama haftasonu telefonda duydugum seyler beni ondan tamamen soguttu nerdeyse.
Evet yurtdisinda oldugum icin iletisim kurmak cok zor. Uzerine bir de internet baglantisi gidince , nerdeyse pek de imkan kalmiyor. Ama bence bir insan irtibatta olmak istiyorsa her halukarda bir yol bulabilir. Ama eger onemli degilse, hic bir caba icinde olmaz . Bunu hissettim karsimda. Neyse cok da onemli degil bu vakitten sonar birseyler soylemek.
Su an tek dusundugum bir an once tatile cikmak ve ailemin yaninda olmak bir sure. Herseyin hayirlisi olur umarim.

12/12/2011 Pazartesi 19:50
Bugun muthis yoruldum. Gun hic bitmeyecek sandim. Biraz birseyler yedim. Yoksa sanirim bayilacaktim. SImdi spor icin hazirim. Anlasilan bu son birkacgun cok zor gececek.Hem de cok zor….
Pazartesi ,23:47
Spordan geldim. Ne kadar yorgun olsam da spora gitmek beni biraz olsun kendime getiriyor.Spor cikisi arkadaslar markete ugradik, hava kis sartlarina gore cok soguk olmadigi icin biraz yuruduk.Sonrasinda kisa bir kahve molasi ve odama geri dondum. Geldigimde camasirlar coktan kurumustu. Camasirlari katladiktan sonar meyvami yiyip bir yandan `` yok boyle dans`` I izledim. Internet olmayinca kendime bayagi bir vakit kaliyor.Ama bu son 5 gun gercekten zorlu gececek.
Nedense artik onu aramak istemiyorum. Icimden gelmiyor cunku. Hergun sabirsizlikla bekleyip , sesini duymak icin ararken,onun son soyledikleri beni bu ruyadan uyandirdi. Sanirim benim dusundugum gibi dusunmuyor. Iletisim kurmayi sevmeyen biri ile konusmanin ne anlami var ki. Belli ki o kendini farkli sekillerde ifade ediyor ama su sartlarda beni aramayan , sormayan , dusunmeyen birini daha fazla dusunmenin bir anlami olmadigini dusunuyorum. Eger hersey sadece internete bagli ise gerek yok devam etmeye.  Baskasini ne ariyorum , ne soruyorum . digerlerinin mesaj atip atmamasi vs beni ilgilendirmezken ; onun benimle irtibat kurmama cabasi beni ondan soguttu. Neyse lafi uzatmanin cok da bir anlami yok. Aslinda sadece kendimi hakli cikarmak icin , vicdanimi rahatlatmak icin yazdik bu kadar uzun.
Bu konuda daha fazla dusunmemeye karar verdim.
13/12/2011 Sali , 12:25pm
Internet olmayinca neden bu kadar bosluk hissettim anlamadim. Bu sunun kaniti oluyor ki , gercekten cok yanlizim. Ne arayan var ne soran. Italyadaki en iyi arkadasim ve turkiyedeki eski erkek arkadasimi saymazsak, baska arayan soran yok. Tabiki birinin aramasini bekledigim anlamina gelmiyor bu. Sadece su an hayatimdaki gercekler bunlar. Tamam pozitif dusuneyim , bardagin dolu tarafini goreyim ama su sartlarda ne kadar da zor. Issiz bir adada kalmak gibi. Kimseye ve hicbirseye kizamiyorum, kendime dahil. Kim icin ne ifade ediyorum , hic bir fikrim yok. Kendi kendime dusunup te sacma yorumlar yapmak iyice baydi artik. Hic bir sey dusunmeyince kendimi bu sefer bir mumya gibi hissediyorum.
Sakallarimi sanirim iki haftadan beri kesmiyorum. Isimin guzel taraflarindan biri de kimsenin sac sakala karismamasi. Bir nevi magara adamina dondum J
Bu arada tatil konusunu hic dusunmuyorum . Gercekten cok yogun gececek. Ankaraya misafirim geldigi zaman acaba neler yapacagim. Dogru durust bir plan yapmadim. Maksat zaten beraber vakit gecirmek olunca  sanirim gerisi cok da onemli olmayacak.
Sunun surasinda 4 gun kaldi …..

13/12/2011 Sali , 21:41
Bana ne oluyor anlamis degilim. Kafami toplayamiyorum artik. Sanirim sifiri tukettim ve sanki herseyi yasamis ve sonuna gelmis gibi hissediyorum.
Sanki bir sey koptu icimden, ta derinden… Neden bu kadar yikildim , beni uzen ne…..Buna sadece yanlizlik diyemiyorum. Sanki gozlerimin gordugu hersey benim icin yeni, ilk defa goruyormusum gibi.  Beni zehirleyen , beni hayattan bu kadar sogutan neydi acaba. Cok mu fazla guvendim `` arkadasim`` dedigim insanlara? Yoksa cok mu saldim kendimi  , oyle ki savunmasiz biraktim en kucuk bir ataga karsi. Bana neler oluyor anlamiyorum , anlamak istiyormuyum onu da bilmiyorum.
Nasil olurda hicbirsey yasanmamis gibi hayata devam edebilirim. Tum duygularimi hice sayarak kendime bu haksizligi nasil yapabilirim.Zaman , mekan kavrami tamamen kayboldu benim icin. Bazen oyle bir an geliyor ki nerde oldugumun bile onemi kalmiyor .
Internete bu kadar bagimli hala gelmis olmama cok uzuldum, baska arkadasim yokmus, Kendimi sanal alemin sohbetleriyle avutmaktan baska birsey yapmamisim.Herseyin tekrar eski normal haline donecegi gunlerin ozlemiyle……
13/12/2011 Sali , 22:23
Dus aldim biraz daha iyi hissediyorum. Bu gunlerde gececek. Tek yapmam gereken sakinlesmek.

14/12/2011 Carsamba , 12:30 pm
Dun gercekten zorlu bir gundu. Hergun sınıra bıraz daha fazla yaklasıyorum.
Bugun sabah bilgisayarimi actigimda guzel bir mail aldim. Italya dan beni ziyarete gelecek arkadasimdandi. O da benim gibi yogun bir tempoda calistigi icin gec de olsa bir email gondermis. Uzakta oldugum icin basit bir email bile beni cok sevindirebiliyor. Anlasilan yazin gorusmemizde birbirimiz uzerinde olumlu etkilerimiz olmus. Bakalim ayni cati altinda nasil dusunecegiz.
Bazi arkadaslar basit bir emailin bile ne anlam ifade ettigini anlamakta zorlaniyorlar. Bir sekilde benimle irtibata gecmis olsaydi, benle biraz olsun ilgilendigini dusunebilirdim ama su sartlarda boyle birsey dusunmem zor. Turkiye ye geldigim zaman arayacak mi bakalim. Ama su an icin ben onu aramayi dusunmuyorum. Belliki su halim onu rahatsiz ediyor ve bu durumda ondan uzak kalmam en iyisi.

15/12/2011 Persembe , 12:27pm
Dun spora gitmeden once kisa sure internet vardi ve msn den biraz yazisma firsatimiz oldu ve o da bunalmis gundelik hayatin siradanligindan. Aksam donunce ararmisin deyince , gecen sefer yarim kalan konusmanin yapilmasi gerektigini dusundum.  Spordan sonra ve tekrar gece yatmadan once uzun uzun konustuk. Elimden geldigince onu dinlemeye calistim, ve aklimdakileri sakin bir dille anlattim. ``haklisin `` kelimesini hic kullanmadigi kadar kullandi. Gel tanisalim sonra bakariz diyor ama tanisinca ne degisecek bilmiyorum isin acikcasi. Ben de zaten onyargili davranmiyorum. Durum o kadar da kotu degilmis yani. Ama dedigim gibi icimde birseyler koptu gitti. Umarim beni biraz olsun anlamistir. Arkadasliktan fazlasini beklemiyorum , bekleyemem de zaten. Ama gunumuzde iletisim icin onca sey varken, hic bir irtibat kurmamasi kirdi beni.Umarim telafisi olur.
Bu arada yarin son mesaim tatil oncesi. Kendimi biraz daha sakinlesmis ve rahatlamis hissediyorum. Umit ediyorum ki , hersey daha guzel olacak....

16/12/2011 Cuma , 12:44pm
Evet son gun geldi catti. Gercekten cok zor gecti. Ama sonunda yarin gidiyorum kismetse.Aksam son bir kez spora gitsem iyi olacak. Hem zaman hizli gecer. Hele bir aksam olsun da .
TRT1 de `` sen de gitme`` diye bir dizi film var. Gercekten guzel yapmislar diziyi. Ne zaman izlesem mutlaka gozlerimden yas akiyor. Bazi seyleri cok guzel aksetiyorlar.
Bakalim bundan sonraki yazimi nerden yazacagim. En kisa surede yayinlayabilmek dilegiyle.``

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;