22 Aralık 2011 Perşembe

Elveda

Yine bir ayrilik gunu geldi catti.Bu kadar kisa sure yetmiyor hasret gidermek icin ailemle. Ama tatilim sınırlı oldugu icin bu kadar kalabildim ancak. Sanirim aylardir yemedigim kadar cok yemek yedim. Sanirim bir hafta bile olmadan birkac kilo aldim .Temiz hava olunca insanin istahi daha da bi aciliyor.
Bugun aksam tipki eski gunlerdeki gibi arkadaslarimla beraber yemek yiyecegim.Onlari cok ozledim hem de cok.
Ama hala aklimda o var. Buradan giderken onu da geride birakmis oluyorum. Tanistiktan sonra eskisi kadar yakin hissetmiyorum onu. Belki herzamanki gibi ben yanlis anliyorum ama ne bileyim iste onu orda yanliz birakmak hic hosuma gitmedi. Ona yakin olmak . hayatinin bir parcasi olmak isterdim bir arkadas olarak.Kimbilir kafasindan neler geciyordur, tabiki bunu bilmem cok zor. Ama neyse en azindan biraz da olsa beni tanidi. Bundan sonrasi icin arkadasligimizi devam ettirmek isterse ben de karsilik verecegim.
Kahvalti sofrasi beni bekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;