22 Aralık 2011 Perşembe

Hayat hep devam ediyor

Gecen gun aslinda birseyler yazdim ama baglantinin azizligine ugradim yine.Geldigimden beri yagmur dinmiyor. Araliksiz olarak yagiyor. O gun de sabaha kadar yagdi , sonra dayanamayip kalktim erkenden. Temiz bir hava ve muthis bir manzara. Cennetten bir mekan gercekten burasi. Ozellikle kis ayinda muthis oluyor.
Dun oglen onu gormek uzere yola ciktim. Yaklasik 4 saatlik bir otobus yolculugundan sonra vardim. Hava guzeldi. Buyuk ve kendi halinde bir sehir. Yabanci bir sehre gidip kisa surede olsa zaman gecirmek ben de hep hos duygular olusturur. Onun isten cikmasini bekledim. Herzamanki gibi sakin haliyle yaklasti ve selamlastik. Uzun sohbetler sonunda konustugumuz sohbet ettigimiz kisiler olarak ete ve kemige burunmustuk. Aksam daha cok vaktimizi disarda gecirdik, yedik ictik.Beraber sadece arkadasca bir tanisma ve gorusme oldu daha onceden anlastigimiz uzere. Umarim biraz olsun gercek beni gorebilmistir. Yasadigim onca sorundan sonra ben bile kendimi taniyamaz olmustum son zamanlarda. Gercekten sabirli ve anlayisli birisi. Sonucta ben uzaklarda oldugum icin arkadaslik otesine gidilebilmesi icin hicbir sans da yok tabiki .Sonucta amac tanismak ve daha yakindan taniyabilmekti. Ve ikimizde zaman ayirip birbirimize bu firsati gosterip medeni cesaretimizi ortaya koyduk.Bilemiyorum ama zaman oyle kisitli idi ki konusulacak onca sey varken biz ancak birkacina deginebildik.Keske ona daha yakin olabilseydim.Oyle bir kader ki , karsina kim cikarsa ciksin hic firsatim yok ilerisi icin.Umarim ikimiz icinde iyi ve uzun sureli bir arkadasligin baslangici olur.Herseyi zaman gosterecek.
Bugun sabah o ise ben de tekrardan ailemin yanina dondum.Yarin da istanbula okuldan arkadaslarla bulusmak icin gidecegim. 10 sene oldu derdeyse mezun olali.Tatilin tadini cikarmaliyim, onumuzdeki donem icin enerji toplamam lazim.Bakalim yeni gunler neler getirecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;