3 Aralık 2011 Cumartesi

Yeni beyaz bir sayfa

Yaptigim yanlislarin farkindayim ve affedilecek bir tarafi da yok. Ozur dilemeyle hallolacak bir durum degil. En guzeli kendimi unutturmak icin tamamen ortadan kaybolmak. Hic tanismamis gibi davranmak. Belki bir nevi kaci bu ama su an daha fazlasi icin gucum yok. Isterdim ki tum bunlari onla yuzyuze konusabileyim. Ama su an imkansiz ve internetten konusmaya devam ettikce hersey daha karmasik bir hal almaya baslamisti benim icin.
Gercekten iyi bir kalbi var, umarim karsisina onu gercekten hakedecek birisi cikar. Umarim beni affeder, cok dusuk bir ihtimal olsada.
Bugun isten sonra disari ciktim , market sonrasinda kafe de salata yedim ve sonra tekrar odama dondum. Yarin tatilim ve doyasiya dinlenecegim. Zaman bir an once gecsin ve gdeyim artik.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
;